C
  • Gilla
Magnus E K och 7 till
  • Laddar…
M
cpalm skrev:
Det mest komiska i det hela är att våra riksdagsmän genom centerpartiets försorg dricker virvlat vatten.
[länk]
Läs länken! Haha vilken humor:
Vid mätningen av riksdagshuset konstaterade de att plenisalen inte gav något som helst utslag, där var helt dött, vilket tydligen enligt Plus & Minus är extremt allvarligt.

Detta förklarar varför personerna i detta hus fattar så vansinniga beslut, måste vara virvlade hjärnor om det nu inte är helt dött!
 
  • Gilla
Enolf och 7 till
  • Laddar…
gaidin skrev:
vattenvirvlare för över två papp. Det måste vara billigare att snurra lite på glaset innan man dricker :)

[länk]
hahaha!

luftomvandlare, som balanserar elektromagnetiska fält från kraftledningar.
Bertil har hittills uppmätt räckvidd till ca 25 km.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
gaidin skrev:
Vattenvirvlare för över två papp. Det måste vara billigare att snurra lite på glaset innan man dricker :)

[länk]
Stort jäkla cred till uppfinnaren av detta, som tjänat obehagligt (ren gissning) mycket pengar på detta :)

"Enligt Plus & Minus bidrar de till att återställa en störd elektrisk balans bland annat i hjärnan."
 
Ymer skrev:
Produkter i Sverige? Enkelt. Flaskvatten. Klart. Jag vann.
Oj. Flaskvatten känns helt plötsligt som en helt normal vardagsprodukt trots sina 100000% påslag. Fortsätt skriva om alla produkter, jag är mållös!
 
håller inte med,har egen brunn med dåligt dricksvatten,duger att tvätta o duscha i men inte dricka.
vet många som har det så på landet och där mineralvatten på flaska är lösningen.finns ju numera utan kolsyra...
min kandidat är istället vattenbaserad träolja till trädäck. dyrt o meningslöst.
ulf
 
A
malarmaster skrev:
håller inte med,har egen brunn med dåligt dricksvatten,duger att tvätta o duscha i men inte dricka.
vet många som har det så på landet och där mineralvatten på flaska är lösningen.finns ju numera utan kolsyra...
min kandidat är istället vattenbaserad träolja till trädäck. dyrt o meningslöst.
ulf
En vattenvirvlare kanske skulle göra susen ��
 
  • Gilla
Sister ray och 8 till
  • Laddar…
Hade en av samma typ, märke Elektrolux, bara skit, kom mig inte för att lämna tillbak. En uppladdare på väggen. Sugaren klarade med nöd och näppe brödsmulor.
 
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Mikael_L
Jag tänkte direkt att jag måste skriva "byggfelsförsäkringen"

Men så kom jag på att den är kanske avskaffad nu ... :surprised:
 
ghoti skrev:
Flaskvatten, schmaskvatten. Kom igen när du köpt 1,8 meter kabel för 45 papp! [länk]
Audiofiler är som fanatiska sektmedlemmar, de ifrågasätter inte mycket.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
malarmaster skrev:
håller inte med,har egen brunn med dåligt dricksvatten,duger att tvätta o duscha i men inte dricka.
vet många som har det så på landet och där mineralvatten på flaska är lösningen.finns ju numera utan kolsyra...
min kandidat är istället vattenbaserad träolja till trädäck. dyrt o meningslöst.
ulf
JA, läs på burken så får du se om detn innehåller 60, 70 el 80% vatten. Alkydoljebaserade är inte bättre. Det blir dyrt lösningsmedel.
 
man kan faktiskt blanda själv,något jag gör åt både kunder o mig själv. sedan finns faktiskt bra lösningsmedelsbaserad träolja att köpa hos seriösa handlare.
 
  • Gilla
Hamparaffe
  • Laddar…
J
Angående virlvlat vatten....Jag råkade för drygt 10 år sedan hamna i direkt diskussion med denna man på en Web-Chat. Hysteriskt frustrerande må jag säga med tanke på att man läst teknisk fysik. Precis som alla kvacksalvare så är det aldrig deras uppgift att bevisa sina påståenden utan alla andra skall tvingas motbevisa.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
ghoti skrev:
Flaskvatten, schmaskvatten. Kom igen när du köpt 1,8 meter kabel för 45 papp! [länk]
Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet! Det vet du väl?
 
  • Gilla
ricebridge och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.