Rätt svar; 1. DIY

Med ett plums råkade grabben tappa vår förra skruvdragare rätt ner i bäcken. Med tillgång till en Bosch PSR 18 LI2 Compact behöver jag definitivt inte bara stå och klia mig i häc... i brist på en stabil skruvdragare.
 
Svar 1
Håller på att bygga ett fritidshus och kämpar med förlängningssladdar som trasslar in sig i allt möjligt. Jag är sååå less.
 
Rätt svar är DIY
Skulle passa perfekt för bygget av dotterns lekstuga som hon ska få nu när hon fyller två år.
 
Svar DIY

Min gamla trotjänare gav upp för ett par veckor sedan. Det är som att bli av med sin högra hand. Man känner sig stympad.
Att sen det enda man har att ersätta med är tantens gamla skruvdragare från Biltema gör inte saken bättre. Ungefär en halv hylla kan man smälla upp på väggen innan det är dags att hämta skruvmejsel.

En kollega sa en gång: "Vad det än gäller i livet, tänk Audi och Bosch så löser sig allt"

Detta kunde ge mig ett av två rätt iaf ☺
 
Svar DIY

Ska börja bygga tralldäck & ett cykelförråd & då måste jag köpa en skruvdragare , men helst av allt vinna denna så spar jag några lappar till virket :)
 
Skruvar är för tusan inte tillbehör! Löjlig och vilseledande reklam!
 
Svar: 1. DIY

Gjorde misstaget att köpa ett Ryobi set och inte nog med att den skruvdragaren är stor, klumpig och tung så orkar den inte en bråkdel av vad premiummärkena presterar, vilket märktes ordentligt när jag stod inför ett större altanbygge på 100+kvm. En hel del återstår samt bygge av en friggebod och i ärlighetens namn drar jag mig för det med de verktyg jag har idag och Boschen skulle vara ett varmt välkommet tillskott!
 
Svar 1 DIY.

Efter år av Einhell, Do-It, Parkside och Meec vore det kul att äga något som faktiskt fungerar bra och som det ska ... Snälla befria mig från eländet med en ny, fräsch kvalitetsdragare ;)

Lade laminat i trappen i helgen och fick låna en polares sticksåg, Bosch gst professional 90E. Jag trodde inte att det skulle vara en SÅN skillnad mot min Einhell men ack vad jag bedrog mig.

Nu ska jag bygga ett 60m2 trädäck, det vore riktigt fint att ha en skruvdragare Bosch PSR 18 LI2 Compact istället för min Parkside som måste laddas 1 gång i timmen.
 
Hej, Svar: 1. DIY

Ja, vilket av mina byggprojekt skulle må bäst av en toolbox? Kan man svara alla? Om inte kan jag avgränsa till källarvåningen som måste helrenoveras (över tid!), och skall det preciseras till ett "mindre" projekt så får det allt bli att välja pågående vilket är inredning i eller av gillestuga. Golvet skall läggas, panel skall upp på väggar, innertak av trä skall kompletteras. Kommer att bli kanonfint! Har dessutom just förlorat laddaren till nuvarande skruvdragare på, naturligtvis, okänd plats! En toolbpox utstrålar ju ordning och reda! Det behövs... det är på G! Skall bli kul!
 
Diy
Som husägare finns det alltid projekt. Allt ifrån nya till rep av gamla. Uppgifterna för skruvdragaren är otaliga men den klarar det mesta med bravur - om du inte ger den uppgifter som den inte är avsedd för. Tyvärr gjorde jag det vid ett tillfälle (hålsåg i grov regel) och knäckte den.... Jo jag har (hade) en likadan som troget tjänat mig i ca 5 år och vill gärna ha en ny eftersom det är mycket värde för pengarna.
 
Diy = rätt svar
Min familj består av mej, min inte så praktiskt lagda sambo och våra 3 döttrar. Jag ser det som ett viktigt uppdrag att lära mina tjejer att klara sig själva i framtiden och vara självständiga. Jag har tänkt börja involvera dem i diverse byggprojekt och få dem att upptäcka det kreativa och "själafrämjande" i att renovera och skapa med trä som kanske många gånger är vigt åt oss män. Vid vinst skulle denna skruvdragare gå till min äldsta dotter Penny och förhoppningsvis så ett frö...
 
Användingsområde: DIY

En grön Bosch skulle inte sitta dumt till sommarstugsbygget.
 
Svar: 1 DIY

Kan behöva en ny och fräsch skruvdragare för att sätta dit nya golvlister i hela lägenheten vilket är ett kommande projekt inom snar framtid.
 
1: DIY.

Har ingen aning vad DIY betyder men eftersom att jag troligen drar igång ett husbygge framöver sommaren så behöver jag en skruvdragare!
 
Svar1:diy. Vi ska skruva ihop ett helt ikeakök i sommar, då skulle skruvdragaren göra mycket nytta!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.