Rätt svar: 1

Provar med samma motivering som sist det var en tävling med skruvdragare. Ända skillnaden är att nu har skruvdragaren gett upp.

Förra motiveringen:
Efter lång och trogen tjänst med ett flertal stora projekt börjar min gamla skruvdragare att ge upp efter 7års tjänst. Skall under våren bygga ett uteförråd samt bygga ett nytt badrum så därför skulle en ny frisk skruvdragare vara välkommen.
 
Svar: DIY
Vi tyckte vi var så bra föräldrar som gav sonen en skruvdragare i födelsedagspresent. Han nöjd och glad....tills vi körde slut på den när vi byggde nytt uterum. Nu har han flyttat hemifrån och får skruva för hand....Jag vill gärna ge honom denna vinst.
 
Svar 1

Verkstaden ser ut som ett förråd. Verktygen går inte att hitta och saknar ställe att förvaras på. Men med en helt ny skruvdragare kan jag sätta upp förvaring och få ordning i oredan!
 
Svar: DIY

Skruvdragaren är nog den maskin jag använder mest här hemma. En bra sådan från Bosch vore toppen!
 
D
Svar 1.
Hade varit passande av två anledningar. Min gamla skruvdragare lånade min bror och fick tillbaka den nu efter han flyttade och den funkar inte så bra nu. Hade varit skönt att ha en fungerande skruvdragare borrmaskin när jag håller på och sätter upp köket. Har tagit lite längre tid än jag tänkt med köket och hoppas denna kan hjälpa mig bli klar.
 
Svar DIY

Far har bestämt sig för att bygga ett nytt hus på äldre dagar, sist han gjorde det - 84 var det spik som gällde och ännu äger han ingen skruvdragare. Hade varit en utmärkt present till han då han snart fyller jämt!
 
Svar: Målgrupp är alla gör det självare (DIY)

Frun och jag håller på och bygger en attefallsbod men jag gillar inte att hon hela tiden håller på med (min) skruvdragaren. Borde ju lösas med att vi köper en till fast... ah det är mycket som ska köpas.
 
Svar 1: DIY

Det är dax att riva taket och bygga en helt ny våning på huset. Det är mycke att stå i nu och en väska med verktyg kommer jag ha tillfälle att slita ut.
 
DIY

Lovat grabben att skruva iho en lådbil. Vore perfekt 👌
 
Svar 1 diy

Denna skruvdragare hade gjort sommarens bygge av ett trall däck till en lek!
 
Svar: 1, DIY. Jag skulle behöva den då jag ska sätta in ett innertak i min tvättstuga i källaren, samt till nytt staket, en uteplats och lite annat smått och gott. Den gamla Bosch-skruvdragaren orkar inte med längre...!
 
Svar: DIY

Motivering: En bra skruvdragare skulle komma utmärkt tillpass dels inför mitt eget sommarprojekt vilket är att renovera mitt köket, men framför allt vid färdigställandet av min kompis kök. Min kompis har inte blivit klar med sitt kök trotts att det är över 10 år sedan han påbörjade ombyggnaden av sitt kök, det står tex fortfarande kvar flera vitvaror ouppackade i sina kartonger sedan inledningen av hans köksprojekt. Jag bli nervös och frustrerad varje gång jag besöker honom och ser att inget har hänt med köket. Hans sambo har flera gånger hotat med att flytta om inte köket blir klart, men inget verkar hjälpa, så nu hade jag tänkt att i födelsedagspresent ge honom några dagar av min hantverkarhjälp så att köket blir klart någon gång!
 
Svar: 1 DIY.

Vi ska bygga till en hall, samt en ny altan i sommar. Då vore denna maskin ett ovärderligt verktyg!
 
Svar:1. DIY.
Min gamla skruvdragare håller på att ge upp, behövs en ny inför altanbygget.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.