Jag vet inte hur många gånger jag klickat bort den nu. Varje gång den dyker upp vill den att jag ska läsa om Älvsbyhus. Varför är just Älvsbyhus så viktigt? Det har ju inte ett skit att göra med de ämnen jag nyss läst.
 
Ta bort den här usla funktionen. När jag "kryssar" den så länkar den mig vidare ändå. Jag gillar inte att va högljudd, men TA BORT.
 
Norrhyttan skrev:
Jag vet inte hur många gånger jag klickat bort den nu. Varje gång den dyker upp vill den att jag ska läsa om Älvsbyhus. Varför är just Älvsbyhus så viktigt? Det har ju inte ett skit att göra med de ämnen jag nyss läst.
Inställningen sparas som en cookie i din webbläsare. Anledningen till att vi vslt denna metod är att det då även funkar för ej inloggade besökare. Vilken webbläsare använder du? Kör du i inkognito/privat läge?
 
magda136 skrev:
Ta bort den här usla funktionen. När jag "kryssar" den så länkar den mig vidare ändå. Jag gillar inte att va högljudd, men TA BORT.
Klickytan för ta bort är ytan till vänster om texten, om du råkar klicka på texten så länkas du vidare.
 
Per Eskilsson skrev:
Inställningen sparas som en cookie i din webbläsare. Anledningen till att vi vslt denna metod är att det då även funkar för ej inloggade besökare. Vilken webbläsare använder du? Kör du i inkognito/privat läge?
Så det är inte kopplat till kontot? Jag måste alltså klicka bort funktionen i webbläsaren på datorn, webbläsaren på ipaden, webbläsaren på telefonen, i appen på ipaden och i appen på telefonen?
Jaja, nu är det gjort. Får se om den dyker upp igen.

Men vad är grejen med Älvsbyhus då, eftersom den dyker upp som läsförslag vad jag än tittar på?
 
Ja, det bästa hade naturligtvis varit om det var en inställning för inloggade men en cookie för gäster.

Jag vet inte varför Älvsbyhus kommer upp oförtjänt många gånger. För mig kommer den alltid upp som när jag klickat på Läs också en gång. Något är fel, systemet anser att innehållet på just den sidan är relevant och därför placerar den den högst upp i kön.

Jag tycker fortfarande att relevansen på förslagen är för dåliga.
 
Nu har jag tagit bort den igen. Den var för irriterande och gav för dåliga läsförslag i forumet. Tack för all feedback.

Funktionen finns fortfarande kvar på de redaktionella sidorna men där fungerar den bättre.
 
  • Gilla
Nillea och 1 till
  • Laddar…
Ett stort TACK till Per Eriksson och övriga på redaktionen som verkligen lyssnar på användarna och justerar eller tar bort funktioner som vi inte gillar här på ByggaHus.
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
Per Eskilsson skrev:
Klickytan för ta bort är ytan till vänster om texten, om du råkar klicka på texten så länkas du vidare.
Jag är inte helt kass på att använda touch screen. Men om jag klickar på ett kryss och ändå blir vidarelänkad kan det ju inte vara mitt fel...?

Tack för att du har tagit bort "funktionen".
 
Är också glad att den togs bort. Ser gärna en avstängningsfunktion om den återuppstår.
 
Väldigt glad att byggahus är ett forum där den som driver forumet för en dialog med användare. Tyvärr inte en självklarhet. Tack!
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.