Gissar dock att byggahus minst lyckas fördubbla sitt antal sidvisningar nu i helgen eftersom vi hela tiden ofrivilligt kastas till nya sidor 😊
 
  • Gilla
teamlundver
  • Laddar…
Jag vill också få bort den.
 
Instämmer, fyller ingen funktion för mig
 
mrjim
Håller med övriga! Den ger inget mervärde till läsarna på forumet. Min önskan är också att den tas bort eller blir valbar.
 
Skitdåligt! Försöker man skriva längre inlägg på telefon så får man minimalt med utrymme kvar, man scrollar förtvivlat för att hitta "skicka svar" men riskerar att länkas iväg och sumpa hela inlägget. Nu finns ett kryss på funktionen men man länkas i alla fall iväg när man trtcker på den. nu kan jag inte stava heller för jag har inte skärmyta kvar att både läsa och skriva :(
 
Irriterande, kör oftast från min 13.3" bärbara och vill inte ha massa skräp som tar skärmplats.
Jag utgår ändå från valet "Senaste inläggen", så snälla ta bort den.
 
Jag gillar den inte heller. Det finns ett minimalt kryss i vänsterkanten, men det lyckas jag inte träffa utan hamnar i tråden som det puffas för.
Ta bort denna funktion i mobilversionen. Det blir för plottrigt.
Eftersom svar inte verkar autosparas så försvinner det man skrivit om man råkar trycka fel. Läs också borde inte vara aktivt när man skriver svar, men bäst är att ta bort den helt.
 
Då går väl jag mot strömmen och är lite positiv ;)

Jag uppskattar tanken med det men i appen (som iaf jag använder vid 90% av mina besök här) så har det inte blivit så lyckat. Framförallt är det två saker som blivit fel:
▪ "pop-up"-rutan är mest irriterande och döljer annat, dessutom fladdrar det tillräckligt ändå vid laddning.
▪ förslagen till mig har inte varit i närheten av det aktuella ämnet någon gång hittills.

Däremot har jag saknat funktionen med förslag på liknande ämnen. Vet inte om det var på BH-siten men längst ner under alla inlägg så fanns förslag på fem liknande ämnen. Detta var väldigt användbart t.ex. om man ska köpa en viss produkt vill iaf jag läsa flera trådar om just den produkten. I fallet ovan fungerade det klockrent och det var lagom med 5 förslag.
 
  • Gilla
teamlundver
  • Laddar…
Jag sällar mig till skaran som ropar "Bort med eländet!".
 
Chaly
Om den ska va kvar så fixa gärna så att stäng-krysset blir större och fungerar. Och kanske vore det idé att bara poppa upp den om den hittar något bra att föreslå? Just nu påar den en tråd om Ikea Kitchen planner som jag inte kan se ha så mycket gemensamt med den här tråden?
 
Sjuka är upptäckte jag nu är att jag är inte ens i närheten av den där bannern i botten när jag scrollar likt förbenat så hamnar jag på olika sidor helt plötsligt..😡😡😡.bort bort bort..tror de fattat poängen snart borta
 
Den täcker skrivfältet
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Den följer med upp när man scrollar, det räcker att man "nuddar" kanten på rutan när man scrollar så är man på den länkande sidan, det är nu fjärde gången jag skriver "denna" text, nu mycket kortare.
Ibland/ofta medan man scrollar så följer den med osynligt så att man kommer åt den när man ska fortsätta scrolla.
 
  • Gilla
Pytt och 1 till
  • Laddar…
Behövde tydligen inte bli måndag för eländet är borta, för mig iaf

Protte
 
Jag tog bort funktionen så fort jag själv insåg hur illa den fungerade.

Funna buggar så här långt.

1. Ofta behövde man inte ens klicka där nere för att man skulle bli ivägskickad någon annanstans.
2. Ibland följde "läs också" med upp när man scrollade.
3. "Läs också" la sig över svarsrutan ibland.
4. Kryssrutan funkade inte alltid utan länkade istället vidare.
5. Det gick inte att välja bort den.
6. Innehållet verkar inte vara tillräckligt relevant.
7. Klicket svarade på klick istället för klick och släpp.

Tack alla för feedback. Måste fixa alla dessa grejer innan vi ger det en ny chans.
 
  • Gilla
Dizzy84 och 5 till
  • Laddar…
Så det hjälpte med att "hela svenska folket rasade", som det brukar heta i kvällstidningarna
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.