D09
Inte nog med att man är förkyld.. Råkade bli bakis...

Inget tippen, nya plåtar eller service på pannan..

Det blev soffläge 👍🏼👍🏼👍🏼
 
Har inte flyttat ut det sista fönstret i fasaden. Blev istället att jag svetsade ett mobilt stativ till golvpelarborren. Tröttnat på att ha den fastbultad i golvet. Fick beställning på ett till stativ av en bekant som tittade förbi på en kopp kaffe. Alltid roligt kunna hjälpa andra när man har möjlighet.
1a.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

2a.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

3a.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Har fortfarande inte tapetserat väggarna i hallen! ;)
 
Har inte dragit nätverk idag heller. Men å andra sidan har jag mig hittat en smal cat6-kabel som blir bra till sist.
 
Argh, så blev det jobb hela kvällen istället för att knacka puts på gavelväggarna på vinden.
 
Slipat och måla nya smygen vid ytterdörren..
 
Mikael_L
Jag har inte klamrat lite kabel och monterat fönstersmygar i garaget igår, som jag igår morse föresatte mig att det skulle ske.

Skönt, då blir jag inte utan jobb den där dagen om 27 år och 213 dagar när nuvarande todo-lista är slut.
 
  • Gilla
Goelette
  • Laddar…
Jag tycker att den här tråden förtjänar att lyftas och passar på att meddela att jag inte har fixat någon ny tröskel i hallen idag heller..
 
D09
Inte beställt någon ny sotarlucka, fixat klart trappan, beställt kakel till källaren, jagat bonden som ska fixa vägen, sålt traktorn..

Har däremot fix...

Nä.. Har inte gjort ett skit men grabben har börjat lira boll 👍
 
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
P
Jag har inte börjat förbereda tapetseringen i hallen, dvs jag har inte rivit ned tapeter, inte spacklat eller slipat, inte heller målat fodren till dörrarna och absolut inte dragit ut någon av spikarna efter fotografierna som satt där tidigare.
 
D09
Inte ett skit gjort..

Har däremot köpt inlines till tösen så nu har jag o lillgrabben sällskap i den ädla konsten att landa på röven

Ungar lär sig riktigt fort 😳


image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Hemmakatten och 1 till
  • Laddar…
Jag har inte bytt något av alla mina dörrfoder som skulle bytas.
 
D09 skrev:
Inte ett skit gjort..

Har däremot köpt inlines till tösen så nu har jag o lillgrabben sällskap i den ädla konsten att landa på röven

Ungar lär sig riktigt fort 😳
Ja, det där var ju inte nylagd rensopad asfalt direkt... Det gör ont i hela kroppen bara jag ser ett par inlines på den där vägen... ;)
 
D09
lars_stefan_axelsson skrev:
Ja, det där var ju inte nylagd rensopad asfalt direkt... Det gör ont i hela kroppen bara jag ser ett par inlines på den där vägen... ;)
Det gäller att härda dom ;)

Fanns betydligt bättre asfalt lite längre bort så ni behöver inte ringa soc ;)
 
  • Gilla
lars_stefan_axelsson
  • Laddar…
Jag har inte tagit bort ris från tomten och jag har inte klippt gräset heller, feber och halsfluss.. Hurra!!
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.