badtastex skrev:
Va? Zalando har väl varken Bosch, Festool eller Makita?
Det har du förvisso helt rätt i.
Nu vill dock inte frugan att jag har arbetsbyxor när vi blir bortbjudna på middag..

Men ja, åter till ämnet! 😊
 
Fristads är ju coola! :D
 
Husägaren87 skrev:
Nu vill dock inte frugan att jag har arbetsbyxor när vi blir bortbjudna på middag..
Det finns arbetsbyxor som ser ut som jeans :D :cool:
 
Någon som provat prismatcha makitas dyckertpicka på bauhaus som k rauta kränger för 999:-?
 
S
pianist skrev:
Någon som provat prismatcha makitas dyckertpicka på bauhaus som k rauta kränger för 999:-?
Det ska nog inte vara något problem.
 
frav skrev:
Något vettigt i denna DeWalt kampanj?

[länk]
Korslasern känns prisvärd, har en sån själv och är mycket nöjd !
 
S
frav skrev:
Något vettigt i denna DeWalt kampanj?

[länk]
Bra tips, jag köpte en borrhammare för 1795kr. Hade planerat att köpa den modellen på K-rauta på torsdag men det här blev 204 kr billigare.
 
Det störiga är att jag inte vill blanda märken.. Har bosch blå:
Borrhammare
Skruvdragare 18v
Skruvdragare 10,8v
Sticksåg

Är det idiotiskt när det finns kampanjer på Dewalt och makita? Speciellt eftersom jag letar efter en bra kap/gersåg och sänksåg..
Och eventuellt en handöverfräs/överhandfräs (vilket är rätt?) men det känns som det får komma senare om jag behöver det, vet inte hur mycket möbler jag kommer att bygga..
 
Redigerat:
Husägaren87 skrev:
Det störiga är att jag inte vill blanda märken.. Har bosch blå:
Borrhammare
Skruvdragare 18v
Skruvdragare 10,8v
Sticksåg

Är det idiotiskt när det finns kampanjer på Dewalt och makita? Speciellt eftersom jag letar efter en bra kap/gersåg och sänksåg..
Och eventuellt en handöverfräs/överhandfräs (vilket är rätt?) men det känns som det får komma senare om jag behöver det, vet inte hur mycket möbler jag kommer att bygga..
Känner igen mig själv där när det gäller att blanda olika märken även om jag själv har Makita :)
Bosch GCM kap och gersåggersåg har du ju som alternativ, de tycks ha fått bra kritik här på forumet iaf, har själv kilt lite åt det hållet men har inte slagit till på någon ännu.

Enligt vad jag fått höra heter det handöverfräs, precis som handborrmaskin, man säger ju inte borrhandmaskin ;)
 
märken på batterimaskiner förstår jag att man vill ha maskiner som passar med batterierna.
jag kör makita 18v
makita 10,8 volt.

dewalt sticksåg
bosch cirkelsåg
bosch kap gersåg
meec borrhammare (höll längre än hålet den var avsedd för, alltså har jag den "gratis" mot om jag hyrt en hilti eller motsvarande)
 
Sken-verktyg (sågar och fräsar) kan ju vara trevligt om man kan nyttja samma skenor till.
 
trattalask
FredrikR skrev:
Sken-verktyg (sågar och fräsar) kan ju vara trevligt om man kan nyttja samma skenor till.
Det är även rätt trevligt ifall man håller sig till ämnet i trådarna...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.