Man kan ju undra vad de menar med detta:
"Husen har exempelvis en särskild teknik för att ta till vara på värme"
Termosar i källaren :rolleyes:

Nu är dessa legohus konstruerade och byggda i Frankrike, och där kanske de är lite yrvakna inför de energikrav vi levat med sedan länge här runt polcirkeln.

Och jag undrar vad detta kan betyda:
"Husen är byggda av återvunna träpaneler som är sammanfogade till träblock"

Hur "återvinner" man träpaneler, och varifrån :wow:

Men det ser ut som s.k. lättreglar i bjälklaget, vilket väl inte är någon direkt nyhet.
Och varför är alla "legoklossar" antracitgrå?

Någon som har tid och lust att gräva?
 
Polos skrev:
Känns som den som skrivit artikel inte har någon som helst aning...
Är inte det själva definitionen på tidningsartiklar? :)
 
harry73 skrev:
De försökte sälja den förra sommaren, men då gick det inte i lås, nu testar dom igen. Bilderna är dock lite neutralare.
[länk]
Haha, luftvärmepump i badrummet, inte sett tidigare. Familjen färgblind goes crazy!
 
harry73
Jag ser en värmepump ovanför matplatsen och en kamin i badrummet, men inte värmepump i badrummet. Var är den?

Edit: Hittad :)
 
Stort och klart attraktivt för många, men väldigt smaklöst inrett och renoverat. Golven var extremt fula enligt mig och även "stenen" i badrummet. Dock väldigt låg avgift.
 
Smalaste duschen i stan. :wow:
 
ninjaharry skrev:
Vet inte om detta platsar som "coolt" men det här är HA South Side Stockholms f.d klubblokal som nu är till salu...

[länk]
Många blanka tavlor där.... ��������
 
ninjaharry skrev:
Vet inte om detta platsar som "coolt" men det här är HA South Side Stockholms f.d klubblokal som nu är till salu...

[länk]
"... i samma släkts ägo sedan det byggdes". Då vet man vad det är för "släkt" mäklaren menar.
 
ninjaharry skrev:
Vet inte om detta platsar som "coolt" men det här är HA South Side Stockholms f.d klubblokal som nu är till salu...

[länk]
Behöver mäklaren verkligen nämna en friskrivningsklausul här?! :wow:
 
  • Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
Jag tror HA har hyrt huset i fråga av släkten (pga att kronolle annars skulle konfiskera det).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.