image.jpeg
Brandsläckaren skulle passa helt ypperligt i denna hörnan där jag placerat ut "pärlan" 😉 Köket kommer stå färdigt om knappt 1 år och med den placeringen i köket har vi nära till allt i köket, kaminen och tvättstugan(y)
 
inte för att vara den som är den, någon kanske hann före mej😆🙈 men att ställa en släckare vid T ex en kamin (värmekälla)är ingen bra idé.
Den går då upp i tryck av värmen och håller inte länge. Kan ev vara oduglig till och med.

Ett litet tips.
 
image.jpg

Den skulle passa utmärkt i vårt nya hus som blir klart i april!
 
image.jpg
Är faktiskt till jobbet, men vi skulle behöva en snygg släckare vi kan ha framme i butiken.
 
Jag har en släckare i groventrén, en i garaget och en i bilen. Men att ha en vid huvudentrén inom synhåll från kamin har jag tydligen inte tänkt på.

slackare.jpg
 
Vi har bara en liten 1kg släckare i köket och naturligtvis måste det finnas en i närhet till där man eldar
IMG_2475.JPG
 
Vilken underbar tävling!!
Den här snygga brandsläckaren blir så fin mot den bruna träväggen i köket. Jag var nyligen på brandutbildning och insåg att vi inte har något bra brandskydd hemma. En brandsläckare ska ju också vara lättillgänglig och att placera den i köket blir perfekt! Ha det så gott!

DSCN1328.JPG
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Tävlingen är avslutad och vi har utsett två vinnare:

Daniel_82, som vill matcha den till sin nya tapet i hallen.

Kilensnickare, som behöver en släckare i utbyggnaden där grabben ska sova.

Grattis!!! :)
 
  • Gilla
Kilensnickare
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.