Sifvert-skruv i Sthlm/Västberga har någon form av utförsäljning på SPAX sortimentväska, den i plåt. 395:- ink moms.
Finns som försänkt och kullrig kryssskruv.
Samt en med utomhusskruv för 595:-
 
  • Gilla
saiter och 1 till
  • Laddar…
glimglam skrev:
Verkar inte vara så bra tips, samma pris på Bauhaus. Ber om ursäkt.


Ryobi Vinkelslip EAG950RBDF
950 W 125 mm på Jula för 499:- (ord 1299)
[länk]
Är det samma pris och varuhusen ligger nära varandra så kan ni använda bauhaus prisgaranti på 12%, då kostar den 389:- på bauhaus 👍
 
Samma pris fungerar väl inte...? Det skall väl vara en billigare vara för att prisgarantin skall fungera?
 
Husägaren87 skrev:
Är det samma pris och varuhusen ligger nära varandra så kan ni använda bauhaus prisgaranti på 12%, då kostar den 389:- på bauhaus 👍

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Torrfura skrev:
[länk]

Jag klev in på Beijer i helgen och tänkte lasta fram plånboken och köpa en ordentlig 18v skruvdragare + tigersåg, 5.300 hade jag ställt in mig på att det skulle kosta.

När jag kommer till kassan berättar dom att "om jag kommer dit med en gammal skruvdragare + batteri och laddare", så får jag ett valfritt 18v solo-verktyg gratis. Någon kampanj från Bosch.

Så det slutade med 2995:- för en Bosch GSR V-EC m. 2 x 4.0ah batteri och Bosch GSA 18VLI Solo, i L-Box

Ganska fin överaskning! Kanske får bli ytterligare ett blått verktyg, eftersom jag ändå mentalt bestämt mig på att tömma spargrisen :)
Var inne på mitt Beijer idag och såg denna kampanj, så frågade jag vad som gällde. Då säger de att kampanjen var slut i januari.
Varför hade de skylten om kampanjen kvar?

Ska dit igen på lördag och ta med en do-it från öob och köpa detta. Är skylten/lådan kvar gäller väl kampanjen?
 
Gri11en skrev:
Var inne på mitt Beijer idag och såg denna kampanj, så frågade jag vad som gällde. Då säger de att kampanjen var slut i januari.
Varför hade de skylten om kampanjen kvar?

Ska dit igen på lördag och ta med en do-it från öob och köpa detta. Är skylten/lådan kvar gäller väl kampanjen?
Det måste vara en proffsmaskin du byter in, tyvärr.
 
I lådan låg en gammal grön Bosch, och en svart no-name låda bla.
 
Må så vara men enligt kampanjvillkoren så skulle det vara en proffsmaskin :)
 
Tack för tipset! Det blev en ankarspikmaskin eftersom det inte längre går att få tag i spik till min befintliga kombinerade stom/ankarspikmaskin. Det är väl inte konstigt att som privatperson ha 8 spikmaskiner...?
 
  • Gilla
jonmo och 3 till
  • Laddar…
mattiasp skrev:
Tack för tipset! Det blev en ankarspikmaskin eftersom det inte längre går att få tag i spik till min befintliga kombinerade stom/ankarspikmaskin. Det är väl inte konstigt att som privatperson ha 8 spikmaskiner...?
(y)
(jag skulle vilja haft in den gråtande skrattande galna smileyn här)
 
mattiasp skrev:
Tack för tipset! Det blev en ankarspikmaskin eftersom det inte längre går att få tag i spik till min befintliga kombinerade stom/ankarspikmaskin. Det är väl inte konstigt att som privatperson ha 8 spikmaskiner...?
Min fru skrek rätt ut när ja kom hem med min fjärde, så din måste vara förlåtande ;)
 
buspojken skrev:
Min fru skrek rätt ut när ja kom hem med min fjärde, så din måste vara förlåtande ;)
Nu blir jag uppriktigt orolig, berättar du för frun hur många spikpistoler du äger?!?! ;)
 
  • Gilla
jonmo och 1 till
  • Laddar…
Haha ja har mörkat så många verktygsinköp så törs inte utmana ödet nå mer :)
 
  • Gilla
jonmo och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.