Vad flitiga alla är. Jag bara hämtar virke.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Lagt klinker...
P1300138.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
S
Monterat upp varmvattenberedaren, blandaren, vasken och skotorken i garaget
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Mikael_L
jbl76 skrev:
Vad flitiga alla är. Jag bara hämtar virke.
Håller med.
Jag har monterat en dosdimmer idag, ett jobb i paritet med din insats ... max ... :)
 
Mikael_L skrev:
Håller med.
Jag har monterat en dosdimmer idag, ett jobb i paritet med din insats ... max ... :)
Lysande.. :rolleyes: (y)
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Mikael_L
Ja det var trots allt lite av en seger (i det lilla), då jag köpte dimmern för säkert 4-5 månader sen ... :cool:
 
Tagit offert på asbets sanering. Tror det landar på 200.000. Suck.

Tar en öl. Å går vidare med livet.
 
Mikael_L skrev:
Ja det var trots allt lite av en seger (i det lilla), då jag köpte dimmern för säkert 4-5 månader sen ... :cool:
Har grejer liggande som inte är nära att komma upp än.. och de har legat ett par år :surprised:
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Har satt den sista gipsskivan i badrummet. Nu är det slipning och spackling som står på listan :)
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
En massa renoveringsrelaterade insatser av mindre intresse, det är upptäckterna som är dagens grej.
• dörren till vardagsrummet går inte att stänga ens med bästa vilja i världen. Låssliden är lååångt ifrån kistan i karmen.
• listen ovanpå boaseringen är limmad med limpistol. Sitter som berget, men måste bort inför tapetsering.
• avslutningsvis min personliga "favorit"; fyllot med dosfräsen har varit framme igen...


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Snigla skrev:
Har grejer liggande som inte är nära att komma upp än.. och de har legat ett par år :surprised:
Det har jag också. Men inget jag tänkt "skryta med" offentligt. :p ;)


( I morse stod jag och kikade på den automatiska upprullaren för tryckluftsslang som jag köpte för kanske 5 år sen ... :|)
 
haha.. för sent nu ;)

*pust*... jag är inte ensam att ha köpt på mig saker som "ska-upp-nån-gång" alltså.. :wow: (y)
 
Monterade en golvvärmetermostat jag köpt på tradera. Den var inte riktigt i samma skick som bilderna visade, men skruvade dit den iaf.
Men den är helt död. Inte ett liv i display eller knapp.
Gillar inte när man ljuger om saker på tradera. :mad: Så nu åker jag på att montera den gamla halvtrasiga termostaten som jag hoppades kunna arkivera på tippen.
 
Snigla skrev:
haha.. för sent nu ;)

*pust*... jag är inte ensam att ha köpt på mig saker som "ska-upp-nån-gång" alltså.. :wow: (y)
Story of my life... Lite skönt inte vara ensam med den strategin :)
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Satt upp renoveringstapet på tretexen i blivande barnrum+alkov. He vart bra.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.