Dave Jons är inte imponerad, men hans referens är ju på en annan nivå.
https://www.youtube.com/watch?v=i2Tkm21dI1g

Sålänge man inte behöver mäta väldigt exakt så är dom fullvärdiga.
Jag har en megger och en fickmätare likande t-140. Har inte haft anledning att misstänka deras resultat. Men de är ju inte som en kalibrerad fluke eller Agilent.
 
Jimmu skrev:
Okej, blev lite fundersam efter ditt inlägg på sida 174:


Kanske skulle redigera till "alla hemmafixare med oljerigg på bakgården och tunnelbana i källaren" ;)

Hur som helst tack för hjälpen med val av produkt :)
Jag får be om ursäkt för mitt inlägg, det var lite ironi i det. :cool:

Ska man mäta i vägguttag/brytare och centraler tycker jag Fluke T5 är perfekt. UNI-T passar väll sig mer åt elektronik. Fick en sån på ett bemanningsföretag jag jobbade på men du behöver 3 händer för att mäta och läsa av den samtidigt. Det kanske har blivit bättre på de nya då detta var ett par år sedan :)
 
Ska vi starta en ny tråd där vi diskuterar just multimeter? Den här tråden ska ju handla om verktyg till bra pris..:rolleyes:
 
  • Gilla
warwick och 8 till
  • Laddar…
SamiHus skrev:
Tar över tråden med ett tips:).
PBD 40 på Classe under 2lax!
[länk]
Gött, då kostar den bara 1759 på Bauhaus alltså :)

Om den hade funnits lager, vilket den inte verkar göra.
 
Redigerat:
thomasx skrev:
Gött, då kostar den bara 1759 på Bauhaus alltså :)

Om den hade funnits lager, vilket den inte verkar göra.
Och inte på CO heller, i alla fall inte i närheten av mig
 
amatörfixaren skrev:
Och inte på CO heller, i alla fall inte i närheten av mig
Precis, det var det jag lite otydligt menade, om det inte finns i lager hos "konkurrenten" gäller inte Bauhaus prisgaranti. Hornbach däremot är inte lika kinkiga, men de ger ju "bara" 10% mot Bauhaus 12%, och är ännu värre när det gäller att ordna det hela med "administrationen".
 
Fast jag la en order på den och då stod det att den kommer in 16/1.
 
Någon som har sett tex festool rea? Eller Bosch ace 1400?
 
berne88 skrev:
Någon som har sett tex festool rea? Eller Bosch ace 1400?
Förvänta dig inte att hitta rea på Festool. Ibland har Sernbrandts utförsäljning, kolla det. Inte kring jul dock.
 
Fick ett orderbekräftande nu på PDF40 så det verkar som man kan beställa den i alla fall, datumet för leverans är dock 18/1 men det är inga konstigheter för mig i alla fall:).

berne88 - Kolla på ClasOhlson, dom verkar ha rea på alla gröna bosch. Vet inte om de har den stora fräsen men värt att kika?
 
  • Gilla
Cyrgon
  • Laddar…
Kanske inte verktyg men väl säsongbetonat.

Fiskars Snösläde just nu 499:- (699:) hos Jula, köpte en på Bauhaus med prisgaranti för 439:- mot deras normala 769:-

image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
25% på bosch-sågar på bygghemma. Med kampanjkod "vinter10" blir det tysklandspris på sänksågen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.