Svar: 2. Upp till 6 månader.

Det vore som livets krydda, att sitt bo enkelt kunna skydda

Runt vårt hus har vi nu haft påhälsning flera gånger, oron är stor för sambon som är ensam när jag jobbar nätter. Ett ökat skydd vore väldigt trevligt.
 
Makalöst trevlig fredagsöverraskning! Jag ser verkligen fram emot att få berätta för hustrun om vinsten, hon lär precis som jag bli själaglad! Tack!
 
  • Gilla
Fredrik enström
  • Laddar…
Jippii! Nu har grejjorna kommit, tack för det!

Spänd som ett barn på julafton öppnade jag det tunga paketet och blev riktigt riktigt glad. I paketet låg två kameror, en basstation, fyra magnetfästen samt batterier (!) till båda kamerorna. Dessutom hade man även sänt med ett justerbart skruvfäste samt ett tak/bordsfäste och en sjysst R6250 smart WiFi router!

Installationen av kamerasystemet är löjligt enkel och gjord på ett par minuter. Enkelheten i den här produkten är nästan fånig, jag har svårt att tänka mig att någon läskunnig som klarar av att starta en internetbrowser skulle kunna misslyckas. Produkten är knuten till en molntjänst där ett fullt användbart grundpaket är helt kostnadsfritt.

Just nu sitter en kamera i barnens rum, den andra har jag satt strategiskt placerad centralt inomhus. Magnetfästena är lätthanterliga och det är enkelt att flytta en kamera från en punkt till en annan, jag tänker mig att vi ska ha några som alltid sitter på samma ställe och nån som man kan flytta runt efter behov.

Tack igen, hela familjen bockar och niger!
 
  • Dsc_1873.jpg
  • 1449859826871.jpg
  • Gilla
Fredrik enström och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.