Svar 2. Upp till 6 månader

Perfekt komplement till min nyinköpta Fibaro HC2, med dessa kameror kan min smarta hem lösning bli komplett.
Många Netgear produkter finns redan i mitt hem men dessa skulle verkligen vara välkomna då det skulle öka
tryggheten för hela familjen. Är ofta bortrest och familjen brukar springa runt och mig saker med kameran i telefonen via skype...med dessa kameror så kan jag se vad som händer ändå, skulle uppskattas mycket.
 
Svar 2: Upp till 6 månader.

Motivering: Jag jobbar mycket utomlands mitt hus står då tomt i längre perioder så vore otroligt skönt att ha ett vakande öga när jag är borta.
 
Svar: 6 Månaders batteri tid.

Motivering: Jag reser en del i mitt jobb och har en ganska orolig fru som inte tycker om att sova ensam. Ett sådant här övervakningssystem skulle göra att vi båda känner oss mycket tryggare om nätterna. Då kan jag hålla koll på familjen och huset även om jag inte är hemma. Perfekt att få push meddelanden i mobilen.
 
Svar: 2 (6månader)

Sommarstugan står tom under stora delar av vinterhalvåret, skulle vara perfekt att få koll på om något händer där!
 
Svar: 2, 6 månader

Så här i storm och vintertider skulle det vara perfekt att kunna hålla koll på stugan. Och så är det miljövänligt att inte behöva sätta sig i bilen och åka ut bara för att kolla upp att allt är okej under höst och vinter, utan bara ta en titt i mobilen.
 
Svar 6mån batteritid. Denna kameran kompletterar vår fjärrstyrda boll som vi leker med hunden med, nu kan vi göra det även när vi inte är på plats fysiskt ! Such fun.
 
Svar 2 - 6 månader.

Vi ska precis flytta in i ett nytt boende och det vi skulle gärna vilja ha ett övervakningssystem med kamera.
Vi hade inbrott i vårt förra hus och hade inte chansen att köpa ett övervakningssystem innan vi flyttade så naturligtvis skulle ett sånt här system vara ett välkommen tillskott :)
 
Svar: 6 månader
Motivering: För att jag är så j-kla trött på mina D-Link DCS-2132L - snälla befria mig från denna smörja! :)
 
Svar 2. Upp till 6 månader.

Har en Netgear router idag och varför inte komplettera med dessa kameror. Det hade varit coolt att kunna se vad som pågår hemma när man är iväg :) !!! Snygga är de också :) !!!
 
Svar: 2. Upp till 6 månader

För att man som husägare har massor av användningsområden. Till exempel ute vid vår entre som vi inte ser bra inifrån huset, där vore en Arlo perfekt, både när man är hemma och borta!
 
Svar: upp till 6 månaders batteritid

Som änka och ensam fast boende i en by med 6 km till närmaste granne vore det en enorm trygghet för mig med denna kamera. Barnen vill att jag flyttar men jag vill bo kvar så länge jag orkar.
 
Svar: 2 upp till 6 månader.
Skulle vara perfekt med ett extra öga som håller koll på svärmor i Cluj-Napoca, hon kan behöva visa vad som behöver göras då det kan vara svårt att förklara. Dessutom är det en ovärderlig försäkring.
 
Svar: 2, Upp till 6 månader

Har precis börjat programmera med en Raspberry Pi 2 och ska integrera både rörelsedetektion via PIR-sensorer för trappbelysning men även kamera för mörk baksida och undervåning som, vid detektion, skall aktivera olika scenarion så som rumsbelysningar men även till appen på telefon.

Alltså en helhetslösning med oändliga möjligheter tack vare Netgears produkter.

/Martin
 
2: Upp till sex månader

Den skulle ha många användningsområden i vårat hem, tack vare trådlösheten och därigenom den fenomenala flexibiliteten.

Bland annat:
- Traditionell övervakning av hemmet när vi är hemifrån
- Se så att allt står rätt till med barnen, när de sover på övervåningen
- Hålla koll på minstingen, när han ligger ute i vagnen.
- Se när tvätten är klar i maskinen och tumlaren
 
2. Upp till 6 månader

Vilken smidig kamera att bevaka entré och groventrè, hade väldigt gärna vunnit detta kitt...!
Mkt bättre än alla traditionella kameror med sladdar och gränssnitt som en lekman inte klarar av...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.