Jo i gillar den, var givet val direkt :) Demoexet kändes inte alls varmvit, men svårt att veta utan kallvita referenser, men det är ju ett naturmaterial så det kan säker variera också. Tror det blir bra även om den är lite mer gul än 1000-N

whitecloud_ref.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi kör vidare med överskåpen

IMAG0862.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Både ho och häll är rundade med R10, vi kör nog helt enkelt på det
 
  • Gilla
roli och 1 till
  • Laddar…
harry73
Var det frun som bestämde?
 
Hon var inne på R5 jag på R2 :p
 
Passar barn och farsan är själv i lägenheten, passar då på att planera lite för nästa steg efter att överskåpen är klara och det är ju köksön. Minns inte vad för textur jag använde när jag ritade bänkskivan på köksön men nu har vi liksom vant oss vid den och vill att verkligheten ska efterlikna. Mao mycket ljust. Vad för träslag och behandling skulle ge effekten nedan?

bänkskiva.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
richardtenggren
Blir det inte snyggare med bara sten? 😊
 
Många turer runt det där :p Jag hade kunnat tänka mig det, men sambon ville bryta av lite
 
Redigerat:
Hitta några gamla mobilbilder från rivningen. :D

Rätt skönt att bli av med det där hiskliga proppskåpet, för att inte tala om de rosa köksluckorna
920191_10201245841216626_491333051_o.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Under proppskåpet ser man det lilla element som stack rakt ut i hallen, till vänster det hiskliga elementskydd någon byggt som gjorde det ännu värre. Mycket trevligt att ersätta detta med golvvärme

919936_10201245841856642_1067964570_o.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Borde åkt till lgh ikväll när jag blev avlöst, men detta underbara ting har sabbat mitt arbetsschema senaste veckan

starwarsbattlefront 2015-11-22 19-22-15-89.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
Passar barn och farsan är själv i lägenheten, passar då på att planera lite för nästa steg efter att överskåpen är klara och det är ju köksön. Minns inte vad för textur jag använde när jag ritade bänkskivan på köksön men nu har vi liksom vant oss vid den och vill att verkligheten ska efterlikna. Mao mycket ljust. Vad för träslag och behandling skulle ge effekten nedan?

[bild]
Vitvaxad kvistfri björk kanske?
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Det kanske skulle var något, någon som vet var man kan få tag bra trä 30mm stavlimmad, måste ju vara så bred att man kan få ut en bardisk ur den mao runt 20+600+300=920mm
 
Ask kanske. Den gulnar inte som björk kan göra.
Jag beställde en skiva från ett snickeri , helstav i massiv al 1356*930m. och den kostade 2300 ink frakt.
 
  • Gilla
Hemmakatten och 1 till
  • Laddar…
Testa http://www.abitra.se/! De har ett sjukt stort sortiment på allt från normalt till udda och exotiska träslag!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.