Det finns ju ofta skruvautomater till salu på blocket och tradera. Köp en sån, använd och sälj när du är klar. Billigare än att hyra.

Mitt problem är att jag har svårt att sälja. Ska jag verkligen sälja min fina stomspikpistol?
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
Ja köpte en beggad makita automat med sladd för 1500 på blocket, så sjukt nöjd med den att den hellre får samla damm än att sälja den, sett flera automater gå för runt 1500 på tradera
 
Jag köpte en begagnad makita automat med sladd för 500 kr på blocket, å den var i nyskick :D
 
IMG_3484.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Till de som undrar: Bahco tvingarna fungerar galant i MFT-bord.
 
  • Gilla
ceson och 2 till
  • Laddar…
devizion skrev:
Till de som undrar: Bahco tvingarna fungerar galant i MFT-bord.
Eller mer korrekt - till att bygga MFT-bord? ;)

Det ser ut som att limmet på dina tvingar inte släppte lika lätt som på de jag köpte eller hade du bråttom att ta av etiketten? ;)
 
badtastex skrev:
Eller mer korrekt - till att bygga MFT-bord? ;)

Det ser ut som att limmet på dina tvingar inte släppte lika lätt som på de jag köpte eller hade du bråttom att ta av etiketten? ;)
Både och i detta fallet :)

Etiketten satt som f*n på flera, måste försöka få bort de sista men finns roligare saker och göra...
 
pelpet skrev:
Det finns ju ofta skruvautomater till salu på blocket och tradera. Köp en sån, använd och sälj när du är klar. Billigare än att hyra.

Mitt problem är att jag har svårt att sälja. Ska jag verkligen sälja min fina stomspikpistol?
Har en likadan. Guld värd! (y)
 
screamin-daemon skrev:
20% rabatt på hela sortimentet hos Tretti idag och imorgon.
www.tretti.se
Tack så mycket!
Detta gjorde att jag, efter en lång tids velande, äntligen slog till på en grovdammsugare.
 
Inget tips utan snarare hjälp med att hitta bästa köpet.

Jag funderar på att äntligen beställa mig en Bosch GKT 55 GCE sänksåg och har sett den för ungefär €470 i Tyskland med två FSN 1600 och skarvstycke samt väska till skenorna. Med dagens euro-kurs är det ungefär samma pris som här hemma med bara en skena så det känns som att det får bli beställning från Tyskland. Frågan är bara vad ni tror, kan det löna sig att vänta till Black Friday? Har tyskarna anammat det på samma sätt som här och har det nått vertygshandlarna? Är väldigt sugen på att trycka på köpknappen så att jag får hem sågen NU 😃
 
Lostmoose skrev:
Tack så mycket!
Detta gjorde att jag, efter en lång tids velande, äntligen slog till på en grovdammsugare.
Så j*vla störigt att jag missade, ska också köpa en dammsugare men missade såklart detta erbjudandet 😕
 
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En sväng förbi Jula idag, ingen skylt om max 2st per kund så det blev sex nya tvingar.

Om tanken med hela den här tråden är att verktygsinköpen ska bli billigare så har den nog helt motsatt effekt på mig...
 
  • Gilla
mahus
  • Laddar…
Jckssn skrev:
En sväng förbi Jula idag, ingen skylt om max 2st per kund så det blev sex nya tvingar.

Om tanken med hela den här tråden är att verktygsinköpen ska bli billigare så har den nog helt motsatt effekt på mig...

Tanken med tråden är väl lite som Sven Melander o hans polare i sällskapsresan, ju mer man konsumerar när det är billigt desto mer sparar man:)

...och julatvingarna är veckans Pepes Bodega.
 
Redigerat:
  • Gilla
tullemannen
  • Laddar…
frav skrev:
Du missade det viktigaste. Vad blev det för någon?
[länk]
Förlåt:) det blev en Nilfisk Multi 30 T VSC INOX, jag hoppas att det visar sig vara ett klipp för 1500:-
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.