Snigla skrev:
Ser fram emot bilder på sovrummet sen, planeringen ser kanon ut :)
Fokus på klädförvaring :wow:
 
Hehe, man kan se det på TVÅ sätt.. numero ett är som du sa.. klädförvaring.. och det behövs verkligen i ett hus! Att få en egen wic är ju rena drömmen.. även om inte killar alltid vill erkänna det så är det väldigt smidigt med en sådan.. att få överblick över alla kläder och skor. Sedan är det extra plus i kanten att det blir oftast lättare att sortera in grejerna när man tvättat..

Nummer två (hur man kan se på saken..) är att man gör ett lugnt sovrum.. kläder kan få rummet att vara stökigt när de ligger kors och tvärs i högar.. och garderober kan få rummet att kännas mindre .. så man kan ju se det som så att man gör ett luftigt och lugnt sovrum med fokus på en trevlig sovmiljö.. (där man kan gömma undan nästan allt.. i wic)

(y)
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Wic??? Kläder??? skor???
Till Blåkläder och träskor räcker det väl med en välplacerad 4" spik?
 
  • Gilla
corre och 5 till
  • Laddar…
Enk Projektet skrev:
Wic??? Kläder??? skor???
Till Blåkläder och träskor räcker det väl med en välplacerad 4" spik?
haha ja du, har jag berättat att vi har 5kvm rum i källaren avsett för frugans 200+ par skor :wow:

Måste faktiskt erkänna att jag själv är lika peppad på en walk in! Även om 4" är betydligt snällare mot det redan hårt utslitna lädret!
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Enk Projektet skrev:
Wic??? Kläder??? skor???
Till Blåkläder och träskor räcker det väl med en välplacerad 4" spik?
Haha, du menar att man har två par av allt.. ett par på sig och ett på spiken? :p
När ett plagg försvinner köper man ett nytt..
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
erik_n skrev:
haha ja du, har jag berättat att vi har 5kvm rum i källaren avsett för frugans 200+ par skor :wow:

Måste faktiskt erkänna att jag själv är lika peppad på en walk in! Även om 4" är betydligt snällare mot det redan hårt utslitna lädret!
Du kanske får ett fack iaf.. för ditt "andra par skor" om inte annat.. (förutsätter att du har ett par på dig.. och ett par lite finare) hehe :D

Du skulle väl å andra sidan vara nöjd med om du hade en 4 tumsspik för varje IKEA bag? tihi..
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Inga kanonbilder direkt... Men någonting har hänt iallafall :)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Här ska sängen stå.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Walk in

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ska bli förbaskat spännande att få på lite färg på det här. Skjutdörrarna borde vara på ingång vilken dag som helst också...
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En liten laddning från m.nu dök upp i brevlådan!

Pratat med målaren också som kommer i slutet på nästa vecka. Nu ska vi bara lyckas bestäma vilken färg vi ska ha. Grått har vi kommit fram till, men det finns många nyanser av grått...
 
  • Gilla
LAnsgar
  • Laddar…
I ett sovrum.... Beroende lite på hur "mörkt" man vill ha ä, men jag tycker S-2000-n är perfekt. Vill du ha lite mörkare så, S-4000-n
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
berne88 skrev:
I ett sovrum.... Beroende lite på hur "mörkt" man vill ha ä, men jag tycker S-2000-n är perfekt. Vill du ha lite mörkare så, S-4000-n

Vi är inne på samma spår.Efter en tur till färgbutiken kom vi hem med provburkar på 1500-N och 2000-N. 4000 blir för mörkt. Taket blir 0500-N så jag tror 1500/2000 kommer bli kanon.
 
  • Gilla
berne88
  • Laddar…
erik_n skrev:
[bild]

En liten laddning från m.nu dök upp i brevlådan!

Pratat med målaren också som kommer i slutet på nästa vecka. Nu ska vi bara lyckas bestäma vilken färg vi ska ha. Grått har vi kommit fram till, men det finns många nyanser av grått...
Ja det finns minst 50 shades of grey ;)
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Idag kom dörrarna till garderoben. Jag är duktigt nöjd :)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Kjell_G och 4 till
  • Laddar…
Snyggt! Är det sex olika tv-skärmar så ni kan ligga i sängen och följa viktiga sportevenemang och liknande?
 
  • Gilla
toolman77 och 1 till
  • Laddar…
svalander skrev:
Snyggt! Är det sex olika tv-skärmar så ni kan ligga i sängen och följa viktiga sportevenemang och liknande?
Haha ja, vad annars! :cool:
 
  • Gilla
svalander
  • Laddar…
Jättesnygga dörrar (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.