Viktig minnesregel för alla svampplockare:


Lär dig känna igen alla giftiga svampar.
Plocka bara svampar som du känner igen.
 
peternicklas
Mikael_L skrev:
[länk]

och
[länk]
Denna har lite knorr och visar en historia om hur även ett slutfört internetköp kan bli ogiltigt.

och
[länk]
Då har butikerna bra service. Jag har vid ett antal tillfälle märkt att prislappen vid hyllan och priset i kassan inte stämmer. Det kan vara ett erbjudande från ett reklamblad eller erbjudande man har som medlem. Jag har alltid fått betala det lägre priset då de insett att priset i kassan varit felaktigt. Detta gäller framförallt livsmedelsbutiker.
 
peternicklas skrev:
Då har butikerna bra service. Jag har vid ett antal tillfälle märkt att prislappen vid hyllan och priset i kassan inte stämmer. Det kan vara ett erbjudande från ett reklamblad eller erbjudande man har som medlem. Jag har alltid fått betala det lägre priset då de insett att priset i kassan varit felaktigt. Detta gäller framförallt livsmedelsbutiker.
Det är ju mycket goodwill på spel och det är ju förhållandevis billigt att ha den policyn i en butik om man alltid ser till att uppdatera priset direkt efteråt när detta uppkommer. Större besvär är det ju för internethandlare.
 
Vilken ip-klassning tillför paraplyet?


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tom12 och 10 till
  • Laddar…
Asgarv! Var hittade du denna? :D
 
Ramnemark skrev:
Vilken ip-klassning tillför paraplyet?

IPX2, två på sin höjd ;)
 
mexitegel skrev:
Asgarv! Var hittade du denna? :D
På Elfel gruppen på Facebook ;)
 
Vad är för likhet med en miljöpartist och en vattenmelon?.Båda är röda på insidan.
 
furulundman skrev:
Vad är för likhet med en miljöpartist och en vattenmelon?.Båda är röda på insidan.
Borde inte svaret vara att båda är gröna! Annars kan jag en jag också. Vad är det för likhet mellan en byggahus medlem och mjölkdryck ?

Båda är puckon! Går självklart att byta ut byggahus medlem mot vad man vill
 
  • Gilla
Ester
  • Laddar…
Jag hade gissat på att det var att båda bär en Kånken-ryggsäck annars, men den passar nog dåligt på melonen.
 
Båda är gröna på utsidan och röda på insidan ska det ju vara.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Vad hände med tjuvarna som stal en kalender?

Dom fick sex månader var!

:x
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 5 till
  • Laddar…
Och mjölkdrycken (Pucko) görs ju av mjölk från kor med Galna-ko-sjukan --- det vet ju alla.;)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
HasseTeknik skrev:
Och mjölkdrycken (Pucko) görs ju av mjölk från kor med Galna-ko-sjukan --- det vet ju alla.;)
Oh fan
 
Den här är ju en klassiker i sammanhanget
[video=youtube;S6ag1bIabg0]https://www.youtube.com/watch?v=S6ag1bIabg0[/video]
 
  • Gilla
Lostmoose
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.