MrPlow
Jankan skrev:
Vill bara meddela att idag fick jag ett mail från grannen där hon ber om ursäkt och förlåtelse. Nån annan hade tydligen lånat hennes stege olovandes och den blev upphittad nu i dagarna. Låter lite som en efterhandskonstruktion men dock är det skönt att det verkligen löst sig. Jag har min stege hon har sin och jag föreslog att en fet uppmärkning av grejer vore välbehövligt för att undvika den här typen av incidenter i framtiden
Det som hände var ett någon här på BH gick in och köpte en ny stege till både granne 1 och 2 så att vi kunde få ett slut på den här tråden och gå vidare :)
 
MrPlow skrev:
Det som hände var ett någon här på BH gick in och köpte en ny stege till både granne 1 och 2 så att vi kunde få ett slut på den här tråden och gå vidare :)
Det var väl bra! Är det slut nu då?
 
Två tjuvaktiga grannar. Kvinnliga om jag förstått det rätt, men vilken är deras ålder? Jag skulle varit orolig för att de knyckt mer saker som jag inte upptäckt. :(
 
Ooooh... dramat får en oväntad fortsättning... Popcorn någon?
 
  • Gilla
Gula Villan2
  • Laddar…
Mogg skrev:
Två tjuvaktiga grannar. Kvinnliga om jag förstått det rätt, men vilken är deras ålder? Jag skulle varit orolig för att de knyckt mer saker som jag inte upptäckt. :(
Sant, du bör nog inventera allt du äger, jag blev själv av med min samling luftgitarrer inför en flytt. Lita inte på någon!!!
 
  • Gilla
thomas33 och 1 till
  • Laddar…
Villa vista skrev:
Sant, du bör nog inventera allt du äger, jag blev själv av med min samling luftgitarrer inför en flytt. Lita inte på någon!!!
Äsch luftgitarrer är väl inget att förlora. Jag blev av med ett helt luftslott, tyvärr var det inte heller försäkrat. Instämmer i att man inte kan lita på någon!
 
Luftgitarrer finns att få fritt! :D
Air-Guitar.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Villa vista
  • Laddar…
MrPlow
thomas33 skrev:
Luftgitarrer finns att få fritt! :D
[bild]
Jag var där igår. Men då var alla slut :(
 
  • Gilla
yonna och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.