Rätt svar 2 60 Nm

Tänk att kunna skruva och borra som ett proffs med en proffsig Milvaukee från Proffsmagasinet
 
Hej

Svaret är 2. 60 Nm

Min gamla B&D har nu gett upp så det är dags att skaffa en ny

Vad skulle passa bättre än en skruvdragare med rejält drag i
 
Svar: 2, 60Nm.
Efter att ha byggt bl.a. ett garage samt 80 kvm trädäck börjar min gamla trotjänare längta efter pension. En ny och modern skruvdragare skulle sitta väldigt fint inför det stundande bastubygget.
 
Rätt svar : 60 nm

Motivering: Det är dags nu!
 
Svar 2, 60Nm.
Motivering: Ett hemmaproffs som ja behöver en skruvdragare som är bra
 
Modellen M18BLDD- 502C har vridmomentet 60 Nm

Har letat skruvdragare i affärer och på nätet men inte hittat någon med den kraft och styrka som jag behöver till allt efterarbete vid nybyggd sommarstuga - montering av ventiler, rännor och stuprör, skåpinredning mm.
 
2. 60 Nm

Om jag vinner slipper jag della min nuvarande skruvdragare med sonen.
 
Alernativ 2
Vridmoment: 60Nm.

Som hemmapulare lägger jag sällan dylika slantar på verktyg. Ett proffsverktyg skulle uppskattas mycket.
Milwaukee finns deffinitivt bland önskeverktygen.
 
Svar: 60nm

Motivering;
Efter en sommar av utgifter till vårt bröllop nu i september så börjar det bli dags för byggprojekt igen.
En bra maskin skulle värma i vinterkylan!
 
60 Nm
Behöver inte ljuga men den här skulle nog inte bara duga, för en sådan behöver maken tycker hans fruga, alltid något som ska fixas när man har hus och stuga. Tror han kommer att både bocka och buga!
 
Hej allesamman! Mitt svar är: 60 Nm.
"Vedklyv", här. Jag tänker vinna den här maskinen mitt framför näsan på alla er andra! Jag har provat många maskiner, billiga och dyra, allt ifrån Black & Decker, via Skil, Makita, Talon, Bosch, Metabo och den som var bäst hittils, en väldigt dyr Panasonic, som jag fick när jag slutade vid FRA. Om inte batterierna "kroknar", när man är mitt uppe i jobbet, så lägger växellådan av. En maskin som utmärkte sig, var Talon - en 13-millimeters,som jag fick av "MATTE", han jobbade åt R-E Snabbsmide i Kungsängen och använde den dagligen i sitt jobb.Den funkar fortfarande, men kan den här maskinen "knäcka" detta?
 
60Nm vridmoment.
Jag önskar en borr/skruvdragare som kan gå i arv till mina barn.
Dessförinnan får den göra tjänst när jag hjälper mina döttrar att sätta bo.
 
Svar: 2. 60 Nm

Jag skulle vilja vinna skruvdragaren och ge den till min man i födelsedagspresent då han fyller år i slutet av veckan. Vi har nyligen köpt en lägenhet som vi håller på att totalrenovera och en proffsig skruvdragare står högst upp på min mans önskelista, så den skulle verkligen uppskattas och bli välanvänd!
 
Svar: 2. 60 Nm

Skulle så gärna vilja äga en Milwaukee sen jag brukade en på mitt förra jobb.
Älskar doms perfekta balanserade maskin i handen och alla små detaljer som det lilla bitsfäste och bra krok mm.
Tänkte hjälpa min mor och far nästa semester så mycket jag bara kan att bygga ut doms boende så att drömmen om att alla vi familjer kan komma hem samtidigt.
Min skruvdragare drog sitt sista varv i sommar och då det vankas tillökning i familjen så finns inte budgeten till för att skaffa en ny (då man vill ha kvalité).
Har tänkt försöka låna en från en vän men allra gladast vore jag ju att vinna en riktigt fin Milwaukee, så jag kan hjälpa mamma och pappa att uppfylla en dröm :)
 
60Nm

Slipper låna hem jobbets maskiner om man har lite eget :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.