harry73 skrev:
Vi kan hjälpa dig i rätt riktning! Nästa gång du syns på Byggahus skickar vi dig tillbaka till lägenheten :p
Det är mer därför jag inte få något gjort på jobbet och då måste jag jobba över och då hinner jag inte jobba i lgh :D
 
n_sandstrom skrev:
> 90 säger du, den måste du genast länka vidare.
Även om man inte ska ta allt på Ebay på orden, så kan den väl förhoppnignsvis ligga över 80 i praktiken iallafall.

Angående kalibrering, vissa (oftast billigare) slingor varierar i färg hej vilt när man ändrar matnigsspånningen, så helt omöjligt är det inte att göra sådant :p
Säljaren har inte relistat den, denna verkar vara väldigt lik dock, samma chip och specar, men av någon anledning har han inte specat RA här http://www.ebay.com/itm/310804882793
 
AndersMalmgren skrev:
Säljaren har inte relistat den, denna verkar vara väldigt lik dock, samma chip och specar, men av någon anledning har han inte specat RA här [länk]
Antagligen för att dom kom på att leverantörernas sortiment ändras från dag till dag, och att det är för mycket jobb att försöka lova något :p

För den prislappen väntar jag mig inte mycket. Å andra sidan behöver jag en sådan, och den var för billig för att inte testa!
 
Rent teoretiskt är det samma chip som sitter i mina svindyra Hide a lite Multi 13 men då har de en QA där de väljer ut chip som är av viss kvalitet
 
Skulle kunna vara samma, menar du väl? Alla 5630 görs väl inte i samma fabrik?

Och borde det inte sitta nånting liknande dessa i Multi 13? http://ce.citizen.co.jp/productse/info.php?no=78

(ingen expertis på LED's på chipnivå, gissar mest vilt)
 
Just i multi 13 sitter det ett single chip, som jag inte har en aning om vad det är. Men i de flesta armaturer sitter det annars ett kluster av tex 5730. Alla de där tillverkas i Kina, skillnaden och det som gör led strip från tex Hide a lite dyrare är ju urvalsprocessen. Jag körde på den strippen för de specade RA vilket även indikerade att de har någon form av urvalsprocess (även om den är sämre än etablerade märken). Men nu när de inte lovar det längre så vette fan, me de har även sänkt priset ser jag så man kan ju faktiskt köpa en och testa :)
 
Det har inte hänt mycket med bygget på en tid nu, stor del av det har varit för att planera för denna lilla krabats nedkomst.

IMAG0810.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nu följer 10 Pappadagar men sedan lovar jag att lägga på ett kol (man kan ju inte bo med två barn i en tvåa)
 
  • Gilla
KarolinaA och 14 till
  • Laddar…
Grattis!
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Jag undrade just var du höll hus. Stort grattis (y)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
harry73
Grattis (y)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Stort grattis,ta hand om er (y)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
tommib
Grattis!
Det går finfint att renovera med två också :)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Grattis !
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Gratulerar! Väntar själv med spänning på att vår nummer två skall komma till världen i veckan som kommer.
Återigen - stort grattis!
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Grattis!!
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.