dof skrev:
Tycker det verkar som dom gjort en repris på det dom gjorde med dyckertpickan för ett tag sedan. Ska bli intressant att se hur dom hanterar det denna gången.
Ja jag köpte en sådan då mä.och har en km till bolist så det kan inte bli bättre:p själv tror jag bolist gör detta medvetet för att folk ska börja handla där och sedan visar. De sin goda vilja genom att låta köpen gå igenom.
 
Nu slut på hemsidan.
Men fick till en beställning innan. Tackar för tipset!
 
  • Gilla
SamiHus
  • Laddar…
Och där var det abrupt slut. Antagligen en pristabbe igen
 
FredrikR skrev:
Hur löste dom dyckertpickan? Fick alla som beställt? :)
Vad jag vet fick de som beställt rimligt antal sina pistoler. Jag fick i alla fall min.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
_paul_ skrev:
[länk]

Färg- och lackfräs LF 724-S i METABOX 591 SEK
beställt!
vet inte vad ja ska ha den till när man bor i nytt hus, men kunde inte låta bli när den va så billig :)
 
FredrikR skrev:
Hur löste dom dyckertpickan? Fick alla som beställt? :)
Tror det. Jag var girig den gången (priset var 55kr eller liknande) så jag beställde en extra att ge bort :) De ringde upp mig och sa att de kunde tänka sig att skicka en picka till det priset men inte två.
 
Fan att jag missade det där då!!!
3790 tror jag det stod nu
 
  • Gilla
Chiippe
  • Laddar…
Jag missade den också.
Men allvarligt talat, hur ofta hade man haft nytta av en sådan?

Eller har ni köpt för att sälja vidare med vinst?
 
trattalask
Verkar dumt att sälja verktyg, man vet aldrig när man behöver dem. :) Men jag har en trappa som ska få sig en omgång om ett tag.
 
nimhed skrev:
Jag missade den också.
Men allvarligt talat, hur ofta hade man haft nytta av en sådan?

Eller har ni köpt för att sälja vidare med vinst?
Kanske inte ofta, men som sagt med slitna trösklar, en gammal trapp och en hel del fönster som behöver kärlek så kommer den säkert att användas - Nästa sommar eller nått. Tänker man ur det andra perspektivet, för 591kr då har jag en när jag väl behöver den - Det smärtar ju inte direkt.... Jag skall då inte sälja min vidare om den uppfyller mina förväntningar gällande funktionalitet.
 
Jag hann beställa en strax före kl 09. Jag köpte en från tyskland för ca 2 500 kr för något år sedan men sålde den oanvänd ett år senare till ungefär samma pris. Kände dock att det var dags för en ny igen när priset var så himla bra. Lackfräsen verkar vara en otroligt bra produkt för just dom situationer som den är gjord för.
 
Jag har också en trappa som behöver lackas om inom kort. Lackfräsen kommer att användas av mig och inte säljas vidare.
 
engs
Sälja verktyg? Hädelse!
Fick tag i en, (om nu köpet går igenom) hade inte koll på att det var riktigt såpass bra pris som det faktiskt var.
Såg bara framför mig hur mycket tid jag sparat om jag hade haft en i somras när jag skrapade 14 lager färg från två gamla innerdörrar. Skulle gladeligen betalat 600:- för bara det (men inte 3000).
Och det kommer säkerligen fler snarlika jobb framöver.
 
Redigerat:
Förstår mig inte på er som tvivlade. För 591 kr ska man inte tvivla! Hade jag läst tråden tidigare hade jag nog köpt två och sen sålt en av dem. Dvs äga en lackfräs helt gratis. :(
 
Jag köpte den givetvis för att använda den också, har kikat på den tidigare men inte riktigt kunnat motivera att betala 2500:-

Jag köpte även den tidigare dyckertpistolen, men den gav jag bort som en födelsedagspresent.

Intressant att detta hänt två gånger på en så kort tidsperiod.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.