Svar:1

Med detta strykjärn kan jag kanske motivera fler inköp av Bosch Blåa verktyg för kökschefen. Då kanske
hon förstår hur lätt det är att jobba med proffsprodukter..
/
M
 
Redigerat:
Svar 1!

Min sambo har slutat att använda min kläder som man måste stryka för att hon tycker det är så jobbigt och tråkigt. Hade varit kul att se om detta kunde ändra på det!
 
Svar 1

Ska visa mamma att jag kan stryka själv och i nuläget har jag inte ens något eget strykjärn!
 
SVAR: 1. Calc'nClean Perfect

Bosch har alltid varit första valet för mig när det gäller verktyg, kanske detta kan göra att det blir första valet även för hushållsprodukter. Strykning har ju aldrig varit något som lockar, men med lite avancerad teknik bakom kan det säkert locka en :)
 
Svar: 1. Calc'nClean Perfect.

Rent ärligt svar är att jag bara VILL! ha det - teknikdåre som jag är i allt annat så är ju denna modellen perfekt för mig.
Hade nog underlättat all strykning av skjortor och 3 tonåringars alla otaliga plagg.
 
1. Calc'nClean Perfect

Jag använder skjorta varenda dag i jobbet och har funderat länge på att köpa en ångstation. Men hittills har vi prioriterat renoveringar av huet istället och jag får dras med ett gammalt spottande strykjärn. Nu vill jag ha en förändring :)
 
Rätt svar är:

1. Calc'nClean Perfect

Med tre barn, en man och en fällande hund
behöver man en lugn stund
Något denna ångstation från Bosch kan leverera
då mannen kan åstadkomma mera
han gillar ju tekniska under
och jag gillar strukna kläder och lugna stunder!
 
1)

Stryker varenda morgon ....att jag aldrig lär mig
 
Svar 1.

Då min svärmor är en kvinna som stryker all textil och då menar jag verkligen all!
Så är det en strykande åtgång på strykjärn och det vore lyxigt värre att få vinna denna åt henne.
 
Svar 1.

Efter att sambon sabbat strykjärnet med textillim skulle det vara fantastisk med Sensixx DS38 VarioComfort9. Dessutom skulle vi äntligen bemöda oss med att stryka gardinerna!
 
Svar: 1. Calc'nClean Perfect

Strykning med ett gammalt hederligt strykjärn är ju inte det roligaste man kan tänka sig, en ångstation skulle helt klart göra arbetet mycket trevligare och framför allt enklare!
 
Svar 1

Enligt min man förbrukar jag strykjärn i en onormalt hög takt och skulle gärna gå en match med Bosch ångstation för att se om den tål mina höga krav när det kommer till att stryka snabbt och effektivt!
 
N
Svar 1.
Med Sensixx DS38 VarioComfort nio,
man lätt kan stryka till klockan tio,
utan att sig anstränga,
alla skjortor sig vackert hänga,
utan den minsta lilla skrynkla,
och det gamla strykjärnet lätt kan sig avveckla.
 
SVAR: 1. Calc'nClean Perfect

Frugan tror hon kan stryka ut mina egna rynkor med lite ånga, samtidigt som jag mina skjortor äntligen lyckas få skrynkelfria.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.