Jo det är sant. Dock tycker jag det har jämnat ut sig en hel del, väldigt mycket man hittar på typ ToolAB och ett par andra butiker som ibland även slår utlandspriserna.
 
Man behöver ju kolla både hemma och tyskbutikerna, just nu är det ju högre nivåer utrikes pga svag krona. Det var bättre för två år sedan när en eur gav 6,5kr......
 
MathiasS skrev:
...Det var bättre för två år sedan när en eur gav 6,5kr......
Nja, du tänker nog på USD?

SEK/EUR har mig veterligen aldrig varit under 8 kr, men den har däremot varit uppe på 11 kr och nafsat. Så det har varit värre än det är nu ;)
 
Ja ursäkta, det gällde usd.
 
F_man skrev:
Är man ute efter en fjuttdragare har K-rauta ganska bra pris på Makitas nu.

[länk]
då få man nog skynda sig... kampanjen räcker bara till sista dec 2024....
 
  • Gilla
Snailman och 1 till
  • Laddar…
teed skrev:
Billigt vet jag inte om det var.....
Utan titta här så får du med en cirkelsåg för samma pris
[länk]
Jag har redan skruvdragaren, och har haft cirkelsågen, men den är borta.

Så om någon bara vill ha skruvdragaren (som är grym :) ), så är jag gärna med på att köpa set:et tillsammans. Du får skruvdragaren + laddaren + ett batteri, jag får cirkelsågen + ett batteri
 
teed skrev:
Billigt vet jag inte om det var.....
Utan titta här så får du med en cirkelsåg för samma pris
[länk]
Åh nej! Du sågar mitt tips! :D
 
  • Gilla
teed
  • Laddar…
teed skrev:
Billigt vet jag inte om det var.....
Utan titta här så får du med en cirkelsåg för samma pris
[länk]
Ser svårt ut att utnyttja det tipset, möjligtvis enda orten det finns kvar på är Alingsås. Slut överallt annars.
 
Shakula skrev:
Ser svårt ut att utnyttja det tipset, möjligtvis enda orten det finns kvar på är Alingsås. Slut överallt annars.
Fanns på några fler när jag skrev det :D Så förhoppnings vis blev det några glada byggahusare
 
  • Gilla
F_man och 1 till
  • Laddar…
teed skrev:
fanns på några fler när jag skrev det :d så förhoppnings vis blev det några glada byggahusare
:) :D
 
För den som har Bosch Blå 18V. Var på Swedoldag Malmö. Bosch representanten sålde mycket av deras 18V maskiner (solo - utan batterier men i L-box) för 1500. Beroende på maskin så tror jag det kan vara bra pris. Svärfar tog metallbandsågen (kostar nog över 2000 annars). Blev själv sugen på GSB/R 18 VE-2-LI (är den bra?).
 
Snailman
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.