Vinn Bosch lyxigaste ångstation

bosch.png

Ångstationer gör att strykningen går betydligt fortare än med ett traditionellt strykjärn. Och Bosch allra finaste ångstation, Sensixx DS38 VarioComfort9, är utrustad med både avancerat strykprogram och teknik som gör ångan mer djupgående. Det bäddar för riktigt bra resultat. Nu har du chans att göra den till din.

Totalt värde cirka: 3 500 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

Fråga: Vad heter det högeffektiva avkalklingsprogrammet som ångstationen kommer med?


1. Calc'nClean Perfect
X. Avkalkning 2.0
2. SCC, Smart Clean Calc

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bosch. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bosch för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar1.
Mina verktyg från Bosch har alltid vart blåa men denna vita skönhet kan ju ändra på det.
 
Svar: 1. Calc'nClean Perfect

Vi äger än så länge inga hushållsapparater från Bosch, men såväl blå verktyg som vitvaror och är överlag mycket nöjda med samtliga. Vårt nuvarande strykjärn har gjort sitt för ett bra tag sedan. Nu när vår renovering börjar gå mot sitt slut och man får börja använda skjortor istället för arbetskläder mer regelbundet så hade det varit underbart med ett nytt strykjärn för att få bra resultat på mina måttsydda Pelote.
 
Svar: 1

Bosch behöver lite goodwill efter deras del i Volkswagenskandalen (även om de iofs var good guysen, så färgade den av på dem), och att jag förstör färre kläder låter som en bra början.
 
Svar: 1

Mitt strykjärn försvann i en flytt, och ett nytt lyckas aldrig leta sig in på prioriteringslistan. Jag hade varit glad om jag kunde undvika de äldre damernas dömande blickar på kontoret och faktiskt sporta strukna skjortor som omväxling.
 
Svar 1

Då jag drar mig in i det längsta för att stryka, tycker det är otroligt tråkigt och krångligt så skulle denna hjälpa till. För vilken man gillar inte att göra jobbet om han får en ny pryl.
 
Svar: 1.

Då snickeriarbetena hemma numera utförs med bra kvalitetsverktyg så bör också de mer vardagliga sysslorna utföras med kvalitetsverktyg. Allt blir så mycket roligare med bra grejor! Även tråkiga måsten, som att stryka!
 
Svar: 1

Eftersom jag aldrig har strukit ett plagg i detta hushållet så skulle jag verkligen behöva denna ångstation att öva med
 
D09
Svar 1


image.png


Kompisen här behöver någon likasinnad att umgås med när jag är på jobbet...
 
  • Gilla
Hyltran från Veglemyren och 2 till
  • Laddar…
Svar: 1

Nu när jag flyttat hemifrån behöver jag något eget bra strykjärn att stryka mina plagg och gardiner med. De fruktansvärt jobbiga skjortorna kanske blir en upplevelse med detta från Bosch?
 
1.

Mitt strykjärn fick jag i julklapp av min mormor; ångfunktionen har inte fungerat sedan julafton 2005, men har svårt att kasta fungerande maskiner. Låt mig göra det! Sprayflaskan blöter upp parketten varje gång.
 
Svar 1.
Min fru är förundrad över hur jag kan bygga i princip vad som helst men inte kan få skjortan slät... Jag är säker på att det är verktyget det är fel på så med ett nytt super strykjärn kanske frun skulle slippa "efterstryka" efter mig...
 
1.

Tonårige sonen önskar sig en iphone 6 i födelsedagspresent, men går i skrynkliga skjortor. Han behöver ett högteknologiskt strykjärn.
 
Rätt svar : 1.

Ikväll ska jag och frugan på fest, men nu måste kläderna stryckas härnäst.
Jag gör allt för att slippa detta otyg, så jag flyr till mina Bosch verktyg.
Med sänksågen MDF:en jag börjar kapa, så hör jag frugan högljudd börjar gapa.
Jag går in och kollar vad som är på tok, hon visar mig direkt strykjärnets handbok.
Vi felsöker och finner att kalket har satt stopp, för ångans väg ut vilken jäkla flopp.
Tiden är knapp vi måste åka, för vi har inte tid med strykjärnet att bråka. Våra kläder är skrynkliga och ser ut att vara defekt, men vi hade sluppit allt detta om vi haft en Calc'nClean perfekt.
IMAG1717.jpg
 
Redigerat:
Svar 1 Äntligen ett verktyg som jag kan och har användning för .
Sen är det skönt att med 100 % säkerhet vet jag att min man inte kommer ta det ifrån mej , om han nu inte får för sej att ta ned gammla tapeter med ångan .
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.