Stefan Bengtsson skrev:
Stämmer det att dyckerten till pistolen är lika tokdyra som pistolen är billig?:confused:

Vilka dyckert köpte du?
Ja några paket var ju otroligt dyra. Jag köpte paket om 3000st för 99kr. Det verkar vara normala priser när jag snabbt jämförde med andra sidor på nätet.
 
Ja dom har nog missat med priserna.

3000 st 50 mm för 99 sek, och 3000 st 40 mm för 889 sek.

Och pistolen för en femtilapp plus växel.:eek:
 
iSnobben skrev:
Vad är en "R-märkt" maskin? Refurbished?
Japp och då brännmärkt med ett litet "R"
 
Jag testade en billig klammer/dyckertpistol och jag upplevde att märkena efter slagstiftet när jag körde dyckert inte var vackra.
 
99:- för 3000st såg jag på bolist
 
ceson skrev:
Jag testade en billig klammer/dyckertpistol och jag upplevde att märkena efter slagstiftet när jag körde dyckert inte var vackra.
Av precis denna anledning är det bättre att ha en dyckertpistol och en klammerpistol.
 
Verkar som att alla Einhell produkter är borta från bolist hemsida nu, beställde också en sån dyckertpistol igår, men tveksamt att de kommer att skicka några?
 
Hela sidan är nere nu
 
Fick precis mail från Bolist att min order med Einhell dykertpistolen är packad. Nu gäller det att hitta lämplig kompressor...
 
fick mail jag med,

alla kompressorer funkar väl till denna, tipsa gärna här om du hittar nån atlascopco för samma peng som dyckertpistolen
 
  • Gilla
VideX och 3 till
  • Laddar…
thestrut skrev:
alla kompressorer funkar väl till denna, tipsa gärna här om du hittar nån atlascopco för samma peng som dyckertpistolen
Eller tvärtom, det hjälps inte vilken kompressor man har ... ;)
 
  • Gilla
breakman och 2 till
  • Laddar…
thomasx, tror du inte dyckertpickan är bra? =) bör väl vara minst lika bra som biltema?
 
thestrut skrev:
thomasx, tror du inte dyckertpickan är bra? =) bör väl vara minst lika bra som biltema?
Ärligt talat så har jag ingen aning. Jag vet bara att de grejer jag haft som det stått Einhell på har varit rena skräpet och gått sönder på nolltid. Åkte och bytte mot en ny på garantin ett par gånger, men köpte sedan riktiga grejer istället ;)
Det var ett antal år sedan och någon Einhell spikpistol har jag inte haft.
 
thomasx skrev:
Ärligt talat så har jag ingen aning. Jag vet bara att de grejer jag haft som det stått Einhell på har varit rena skräpet och gått sönder på nolltid. Åkte och bytte mot en ny på garantin ett par gånger, men köpte sedan riktiga grejer istället ;)
Det var ett antal år sedan och någon Einhell spikpistol har jag inte haft.
använder man de för yrkesbruk så förstår jag dig, som hemmapulare bör det gå bra, annars finns väl garanti :)

sorry man spammar tråden...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.