image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fick nästan klart vindskivorna på framsidan
 
  • Gilla
D09 och 2 till
  • Laddar…
Städat i garaget , satt upp lite verktygshängare i redskapsboden till trädgårdsredskapen.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skrev:
Lastar av en vedsäck för hand :)

Var bara o skjuta av den.. Tog 5 minuter sen var kärran redo för en vända till.

Nästan så jag blev sugen på att sälja traktorn
😁😁😁
Vad skulle du då använda för att laga vägen?:) Verkar ha varit en torr sommar för det var längesedan du sa något om vägen haha...
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
holmberg87 skrev:
Vad skulle du då använda för att laga vägen?:) Verkar ha varit en torr sommar för det var längesedan du sa något om vägen haha...
Sen ratten lossnade från traktorn har solen skinit så jag har inte vågat laga den :rolleyes:

Ingen ratt, inget regn, ingen förstörd väg, ingen lagning, inget mer regn.

Sommaren är här !!!! :wow:

Check!

Strax ska jag ut o få av en vedsäck för hand.. Bättre det än o starta regndansen ;)
 
  • Gilla
kulle och 3 till
  • Laddar…
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fixat sista med elen ner till centralen och det har blivit fogat i stora WC.

mvh fremax
 
  • Gilla
holmberg87 och 1 till
  • Laddar…
Så äntligen har jag börjat montera tilluftsventiler i huset.
Fick ett ryck och kände att nu var det dags, så fram med långborr och hålsåg, knackade på väggen för att lokalisera reglarna. Det här kan ju inte gå fel tänkte jag...
Men självklart var jag klantig nog att träffa en 45x45a på utsidan så hålet blev krångligare än väntat..

Sedan har min panel ingen luftspalt heller men den verkar ha klarat sig rätt bra ändå. Peppar peppar...
2015 augusti 013.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
Målat vidare, gjort en inköpsrunda på jula, bra o ha saker Kan man aldrig ha för mycket av 👍
 
buspojken skrev:
Målat vidare, gjort en inköpsrunda på jula, bra o ha saker Kan man aldrig ha för mycket av 👍
Beror på hur mycket plats man har att lagra saker på hehe.. :D
Har ju hört hur det funkar "härinne i kretsarna" när de städar..

En sak ut.. minst två saker in.. och de är fortfarande lite fundersamma över varför de inte har mer plats i garagen, trots att de städat i flera dagar hihi :rolleyes:

(y)
 
Idag har jag äntligen kunnat måla vidare på torpet. Nu är rödfärgen på mellan två knutar, så imorgon kan två vita knutskivor upp. Det ska bli spännande att se hur det passar med vitt istället för tidigare röda knutar.
 
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
Håller just nu på att skrapa bort lite färg runt några fönster på huset , blir att måla detta snart då skuggan nu har infunnit sig.
 
Grundmålat tre fönster, sen var det läge för ett bad :)
 
Jag började med en ramp in till boden och självklart blev det lite krångel. Tänkte att det skulle bli enkelt så jag sågade sönder en flytbrygga jag hade liggandes och tänkte att då är ju rampen klar. Bara att ställa dit och dra fast.
Men nej nej, det skevade och att få till lutningen blev svårare än väntat när ingenting var rakt:)

På´t igen imorgon!
 
Monterat nytt tvättställ och kommod i badrummet som tjejen blev färdig med att måla om tidigare idag! :) Inte längre en senapsgul våtrumstapet (Var redan målad en gång av tidigare ägaren, egentligen var den vit med svarta prickar. Togs väl bort då allt såg ut som svartmögel...)
 
Suttit skivor och gipsat + tappra försök till spackling av remsa.
Ska borra ner avloppet till köket till källaren imorgon. Velar mellan 50/70mm rör. Snickarn tycker 70 medan röris säger 50....

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
S
Fortsatt med foder runt garagedörrarna
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.