Tog av plasten från plattan igår efter jobbet och det såg inte bra ut... Stora toppar och dalar i plattan, frågar dom två 5-åringarna om dom trampat i pappas "geggamojja" och absolut visst hade dom det.. :(

Går nog att få till det hyffsat ändå!

// Stefan
 
Det tar sig
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
MrMad
  • Laddar…
Grymt. Glöm inte syllpappen bara 😜
 
  • Gilla
davidgp
  • Laddar…
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Eriksgatan
Vackert, men ser ut att bli både tätt och kunna bli varmt. Är det så vidare bra för batteriet vid laddning? Men du kommer säkert att sätta dit takfönster med öppningsautomatik eller koppla till FTX...? :cool:
 
Hej mitt bidrag till huset som Amanda gillar när hon inte jobbar

IMG_20150813_140505.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


1439122308066.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


1;5 kg i gumpen gör susen särskilt i utförslut
 
  • Gilla
Storstadsbo
  • Laddar…
Gillar alla husen här samt att allas är olika :) Tänkte försöka mig på att snickra ihop ett eget nu i vinter. Har istorsett aldrig snickrat så får se hur det går, Men en fråga? Tanken med hus är väll mycket att skapa skugga för batterierna för att öka livslängden? Finns det något material som är bättre än andra för att få bort värmen? eller är det overkill att tänka så långt? Kanske bara räcker med ett tak för att få bort den mesta solen?
 
Ja solsting är inte bra för våra klippare.
 
Hus = välventilerat solskydd ;)
 
Tänkte också bygga en koja till min nya r50li. Hur går det med bygget ompalompa? 😀
 
Hej, hur gjorde du med begränsningskablarna ? Dem måste ju vara raka från sidorna! Ngn tips?
 
Fråga till Jan Nylund, Är själv ute efter samma lösning men undrar hur du gjorde med kabeldragningen då dem måste ut rakt åt sidorna? Klipper den området framför klippare? Tacksam för svar 😀
 
Redigerat:
Det går framåt, sakta, just nu sinkar porten mig. Taket ska på i helgen hade jag tänkt. Semestern är slut och barn, aktiviteter och helgarbetande sambo sätter käppar i hjulet... Men det var länge sedan jag klippte gräset ialla fall��
 
ompalompa skrev:
Det går framåt, sakta, just nu sinkar porten mig. Taket ska på i helgen hade jag tänkt. Semestern är slut och barn, aktiviteter och helgarbetande sambo sätter käppar i hjulet... Men det var länge sedan jag klippte gräset ialla fall��

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ser riktigt fint ut! Men hur blir det med klippningen alldeles intill o runt kojan? Kommer du klippa för hand? Gräsklipparen når ju inte dit!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.