Spontant jättemycket bättre! Inga elastiska sidmarginaler i trådarna, bättre topp- och bottenmarginaler. Bättre finish helt enkelt. Ska testa lite mer.

/ postat från appen
 
Pagineringen på "Senaste" funkar inte. Trycker man på sidan två får man "ogiltigt forum".

Bra att det går framåt, men det verkar inte som att era utvecklare är särskilt fokuserade på att testa. Ovanstående borde hittats vid ett superenkelt smoke test...
 
Inbäddade youtubevideos anpassar inte sin bredd, så trådar med videos blir för breda (går att scrolla i sidled)
 
Varför ingen direkt URL här?
 
Sitter i bilen och lyckades inte få till länken, det är därför. :surprised:
 
D09
Grymt gött med att ios appen är uppe :)

Något som hade varit grymt för en gammal hund som mig är att kunna välja placering av menyfältet

Dvs möjlighet att flytta det överst :)


Provade och söka innan men då stängdes appen av.
 
Generellt bra, men jag saknar möjligheten att scrolla till toppen av listor genom att trycka högst upp i fältet med tid osv
 
Tack för bra feedback! Fortsätt så så kommer vi tillsammans kunna förbättra appen.

@mattiasp: detta funkar för mig när jag klickar på datumet. Kan det vara så att du råkat klicka lite för långt ner? I androidappen har vi gjort så att man även kan klicka på rubriken för att gå högst upp, kanske läge att fixa samma sak i ios appen?
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
mattiasp skrev:
Generellt bra, men jag saknar möjligheten att scrolla till toppen av listor genom att trycka högst upp i fältet med tid osv
Hmm, funkar för mig...
 
osiris skrev:
Pagineringen på "Senaste" funkar inte. Trycker man på sidan två får man "ogiltigt forum".

Bra att det går framåt, men det verkar inte som att era utvecklare är särskilt fokuserade på att testa. Ovanstående borde hittats vid ett superenkelt smoke test...
Nu är det "visa fler" istället för paginering o_O
 
Svårt att förklara varför men "Visa fler" syns under "Senaste", "Deltagit" och andra sidor som är ett resultat av en "sökning" medan "Bevakningar" har paginering precis som delforumen.
 
Per Eskilsson skrev:
Tack för bra feedback! Fortsätt så så kommer vi tillsammans kunna förbättra appen.

@mattiasp: detta funkar för mig när jag klickar på datumet. Kan det vara så att du råkat klicka lite för långt ner? I androidappen har vi gjort så att man även kan klicka på rubriken för att gå högst upp, kanske läge att fixa samma sak i ios appen?
Funkar inte för mig. Iphone 6 med IOS 8.4

Startade om appen. Fungerar nu!
 
Iphone 4 ios 7.1.2 appen stängs ner när man försöker starta den(nerladdad idag)

Jag vet,gammal mobil etc så kanske inget ni lägger fokus på så fortsätter köra mobilsidan
 
Jag gillar verkligen inte att man måste trycka på nästa sida när man scrollar ner under tex Senaste.
För när man läser en tråd och sedan hoppar tillbaka, då måste man scrolla sig tillbaka via nästa sida knappen :thumbdown:

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
mattiasp skrev:
Funkar inte för mig. Iphone 6 med IOS 8.4

Startade om appen. Fungerar nu!
Slutade funka strax efter jag svarat dig. Började funka igen efter omstart. Skulle vilja veta vad det är som gör att det slutar fungera..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.