Men det som krävdes var ny firmware, inte någon ny inställning som kräver handlarens programvara?
 
Förstår inte riktigt hur du menar. Ja det krävdes en ny firmware för att detektera det nya kortet. Handlarens programvara vet jag inte vad det är. Man måste väl uppdatera via dem.
en intressant fråga är vad som händer om man uppgraderar en 320. I nya kortet sitter en gps. Det har ju inte 320 från början.
 
Jag menar att det skulle ha räckt med att få den uppdaterad innan, då hade du kunnat fullfölja installationen på egen hand alltså?
 
Japp, så är det. Med reservation för annat kludd. Det var svårt att uppgradera, den trilskades lite. Men en fabriksåterställning så gick det. Kanske är enklast att uppgradera innan, sen montera kortet.
 
merka at min 330 x ikkje gjekk ut av laddestasjonen. Det viste seg at når eg prøvde å gå in på skjermen(tastaturet) skjedde ingen ting der vart lys i skjermen men det står husquarna 330 x .
thats all!

prøver å slå den av . men får ingen response (den er fremdeles på). finnes det ingen reset knapp

Noen som har hatt dette problemet?
 
Någon som vet hur man får bort kapslarna för hjulmuttrarna på bakhjulen på 330x
Tänkte byta till nya hjulborstar
 
Lars christer skrev:
Någon som vet hur man får bort kapslarna för hjulmuttrarna på bakhjulen på 330x
Tänkte byta till nya hjulborstar
Kom på hur man gjorde 😀
 
Fick precis SMS att min 330 fått Connect installerad, ska åka och hämta den nu. Ska bli spännande :)
 
Ska installera min connect imorgon och inser att hag behöver ett kontantkort.
Detta verkar vara en djungel som jag hittills varit förskonad från. Vad ska man välja!? Dom flesta verkar ha begränsad giltighetstid för påfyllningen.
Behövs någon sms- eller uppringningsfunktion, dvs kommer klipparen att ringa eller sms:a mig vid larm etc?
 
Så länge du laddar en gång per år så är det lugnt, jag kör comviq kontant och prisplan bas. Har satt in en hunka så får vi se hur länge det räcker, Den kan bara smsa ingen voice, samt data över gprs. https://www.comviq.se/kontantkort/ovriga-prisplaner
 
Har råkat ut för det ett par gånger och båda gångerna hjälpte det att stänga av med strömbrytaren under.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Hur mycket kostar det att installera connect
Någon som vet
 
Jag betalade 2780 inklusive installation av lampor (och moms)
 
Tack så mycket för svaren ��
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.