Har inte fått min än, men ser fram emot det :)
 
BiFuel skrev:
Har inte fått min än, men ser fram emot det :)
Dom är slut nu fattaru väl?

Men du kan få låna min över midsommar, och du skall ut och jaga, ähum, partners.

Själv har jag ju mitt på det torra redan :rolleyes:

Jaktsäsongen är över som man säger :confused:
 
  • Gilla
xdigger och 1 till
  • Laddar…
Krilleman
Jodå här har den ankommit också!

Levererades förra veckan.

Tack å bock byggahus.se

(y) (y) (y)
 
Men lägg ut en bild på er iklädd tshirten i bygget! Trodde det skulle vara en självklar motprestation :)
 
PeterStrandberg skrev:
Men lägg ut en bild på er iklädd tshirten i bygget! Trodde det skulle vara en självklar motprestation :)
Den är för fin för det 😀
 
  • Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
nikasp
Tack så mycket!
 
Tack för t-shirten och påminnelsen att korrigera adressen! :)

Glad sommar på Er!
 
Även jag stämmer in i tackkören!
Trots sent svar fick även jag en t-shirt.

Trevlig sommar allihop!
 
RilleRock
Min har med kommit för ett tag sen! :)

Snygg handstil (y)
 
Nu har jag kommit hem från jobb i Danmark och provat min som pyjamas och den funkade dock vaknade jag 5 minuter före klockan, om det beror på T shirten låter jag vara osagt.....

Dock är jag lur på den "handskrivna lappen", min lapp har en grå skuggning utom på två kanter som är ljusare.
Har BH hittat något program som kan skriva ut så det ser handskrivet ut?

Protte
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
Nej det har vi inte. Vi har en ovanligt kunnig och engagerad distributör dock. :)
 
  • Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
prototypen skrev:
Dock är jag lur på den "handskrivna lappen", min lapp har en grå skuggning utom på två kanter som är ljusare.
Har BH hittat något program som kan skriva ut så det ser handskrivet ut?
Samma sak med min lapp,
Det finns många 10-tals teckensnitt som ser ut som handskrivet på olika sätt, även som ser ut som skrivstil.
Man kan i tex excel skriva texten en gång och skriver en speciell kod (där våra byggahusnamn står) som hämtar text ut en tabell så att varje lapp blir "unik".

Samma sak med kuverten, man har alla adresser i ett register och begär utskrift av registret.
 
Nu tittar jag lite närmre på lappen, tex "a" är inte lika varandra, samma sak med "n", "m","s" & "g".
 
Jag vill också passa på att säga tack för tröjan.
Ett trevligt initiativ och vi får hoppas att jag gör bra reklam för Byggahus när jag använder den. :p
 
Marlen Eskilsson skrev:
Nej det har vi inte. Vi har en ovanligt kunnig och engagerad distributör dock. :)
Per då?
Han klagade över någon överansträngning.

Protte
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.