Svar X
Nu är det äntligen bokat , svågern kommer om tre veckor och börjar att byta ut vårat gammla proppskåp från porslinsäkringar till snabbsäkringar . Och sen få allt jordat och byta alla äldre uttag till elko+ svart .
Vad vore inte bättre att utnyttja honom att montera upp ett elko ljudsystem på altanen , då kan man sitta och njuta av musik på kvällen utan att släpa högtalare .
Sen kan sambon bli lite glad efter han glömde den förra ipaden ute , har ej funkat lika bra sen missödet att ligga ute i en hel natt i dagg . Med det här systemet kan paddan ligga säkert inomhus .
 
villsågärna
X. uPnP och DLNA

Att sköta hus o trädgård är mycket lättare med musik.
Musik är glädje, energi och kärlek.
Jag önskar jag kunde vinna denna anläggning då jag inte
har råd och köpa och fixa allt som behövs och allt som
jag vill - då hade det varit lite kul att vinna något nångång.
 
Rätt svar: X uPnP och DLNA

Har länge ansträngt mig för att vara en bra pappa, god make, duktig på mina två jobb och försökt hinna med en ambitiös husrenovering. Energin tycktes sprudla obegränsat, men det slutade abrupt rakt in i väggen. Resan tillbaka är tuff men har gett mig en klarare syn på livet. Har ett nytt jobb, fokuserar på livskvalité med familjen, och det mesta av husrenoveringen har jag lejt bort. Bitarna börjar äntligen falla på plats. Kronan på verket skulle vara denna musikanläggning för att få hemmet till den varma rogivande boning som vi drömde om när köpekontraktet skrevs på för 4 år sedan.
 
Svar: X

Jag och min man har unnat oss extra lång semester i sommar för att bara hänga och umgås med våra barn. Eftersom det kommer bli en riktigt fin sommar i år så kommer den mestadels spenderas på altanen. Vi bor i kedjehus och båda våra grannar är väldigt trevliga men har hundar som gillar att låta, det hade varit UNDERBART att få lite musik att rocka loss till hela dagarna och kanske till och med överrösta hundarna... :)
 
Svaret på frågan är: X

Tänk att få använda även sladdlöst ljud när det blir dags att bygga om altanen nu till våren/sommaren.
Inget som kan trassla när man skall lägga om trallen.
 
Svaret : X. uPnP och DLNA

Om jag skulle vinna detta paket skulle jag stå laga mat i uteköket till tonerna av Bob Marley. Iofs är det inget fel på mitt visslande i nuläget. Fast resten av familjen har inte lärt sig att uppskatta det än. Det i kombination med lågt blodsocker brukar leda till lite muttrande och kommentarer. Jag brukar ibland gå runt med hörlurar också. Det har inte heller fått gehör hos famiiljen som tycker att jag kan vara lite mer närvarande. Därför tror jag att ett par utehögtalare skulle vara en bra kompromiss för alla i familjen.

Mvh Den visslande kocken
 
Svar: X
Drygt ett år har vi bott i vårt drömhus. Under tiden har våran son Holger kommit och vi har hunnit byta tak, installerat bergvärme renoverat tre sovrum och byggt ett nytt kök. Just i detta nu tilläggsisolerar vi, byter fönster och panel. Huset ska från 70-talsstil tillbaka till 20-talet (då huset är byggt).
Nästa steg är att renovera badrummet och vardagsrummet men först ska vi hinna med att ha dop för våran son i trädgården. Då hade det ju varit helt fanatiskt att kunna spela musik på kvällen då vi tänkte förlänga dopkalaset med en lite försenad inflyttningsfest.
/Hanna
 
Rätt svar x uPnP och DLNA

Den här ljudanläggningen skulle komma som en frälsning. Min bedårande svärmor skulle jag kunna jävlas lite med!! Varje kväll hon sover över smyger jag dit en högtalare och efter ca 30 min sömn drar jag på fear of the dark med Maiden. På morgonen när barnen vaknar så dundrar man på cotton eye joe med rednex på hög volym inne hos svärmor så hon fattar att nu ska hon hämta barnen. Förhoppningsvis blir övernattningarna färre och jag får ett gott skratt men framförallt får jag avnjuta bra musik själv när kärleken är på besök hos svärmor.
 
Svar X: uPNP och DLNA

Mitt hus levereras till vintern och till våren skall altan och pool byggas och det vore underbart att kunna lyssna på musik ute under bygget av altanen och poolen. Men framför allt vore det underbart med musik när jag flyter runt i poolen med något svalkande att dricka.
 
Svar: X, uPnP och DNLA.

Jag håller på att bygga en stenmur på framsidan och det går sakta men säkert. Jag vågar inte ha mobilen på mig och lyssna på musik för allt möjligt går sönder då man håller på med sten. Speciellt olämpligt är det att lägga stenar på fingrarna, då blir de blåa och man börjar må illa, ja fy! Den här anläggningen skulle vara alldeles perfekt för mig då jag bygger och det skulle gå mycket lättare att spola av bilen också, för att inte säga hur härligt det skulle vara att rensa rosenrabatten :D
 
Rätt svar: X. uPnP och DLNA

Önskar mig fett ljud till en skön sommar med dans och musik som både jag och mina grannar kan få njuta av!
 
Rätt svar är X

Elko kvalitet som alla skulle vilja ha, så även ja
 
Rätt svar: X

Vår granne ska alltid va lite bättre och lite mer än oss. Han ska ha större bil, dyrare möbler, finare trädgård, t.o.m grönare gräs... Men ett ljudsystem på altan är något han inte har! Vinner jag detta så kan jag glänsa, åtminstone några dagar tills han köpt ett eget ��. Min söta fru och mina barn hade också älskat att ha lite musik att dansa till på altan hela långa sommaren!
 
Svar X. uPnP och DLNA
Har lovat min syster att hennes dotter ska få ha sin studentmottagnin bak i vår trädgård . Hon har alltid gnällt på sin morbror att vara efter när det gäller teknik , nu för tiden ska man visst kunna spela upp allt från mobilen trådlöst vart man än är. Så då kan man få imponera med ett trådlöst mordent uteljudsystem .
Sen kan vi snacka om vem som är efter på teknik
 
Svar: X

Hur coolt hade det inte varit med musik i trädgården och då trådlöst är ju en riktig lyx. Är så okunnig inom teknik så hade ju aldrig hittat såna här grejer annars, men kan man få ett startkit så kanske man kommer igång sen!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.