X. uPnP och DLNA

Trevligt ljud i hela huset och ute i trädgården gör min dag så perfekt!
Perfekt för trädgårdsarbete och fest!
 
X
Hade varit gott med ljud när projektet nyss är klart. Pizzaugnen är färdig murad, nu väntar bara deg och lite musik🎸
 
Svar: X, uPnP och DNLA

Precis vad jag behöver för att fullända min älskade hustrus upplevelse i bubbelbadet i det nyrenoverade badrummet, där glasfiberarmerad polyesterplast ersatt gummiduk som tätskikt (försäkringsbolaget blev imponerat)!
 
D09
Svar x

Motivering.

En kall öl. Ungarna sover. Tid över för de vuxna på uteplatsen i kvällsvärmen och en bra högtalare som spelar

http://youtu.be/beFPoiNn0Bs
 
svar :X. uPnP och DLNA
Denna lösning skulle vara kanon för att utöka musiken till uterum o utekök.
Men det är nog lättare att vinna på lotto.:confused:
 
X

Skulle bli en väsentlig kvalitetshöjare. Med en ELKO nöjeshöjdare !
 
Svar: X

Stilrent hem söker stilrent stilrent ljudsysyem
 
X. uPnP och DLNA
Vi har flyttat ut permanent till vårt fritidshus och även byggt ut och renoverat huset. Till sommaren kommer vi att ha fiberuppkoppling så nu återstår ljudet. Vi har inte så stor erfarenhet men har börjat förstå att vi nog vill ha ett trådlöst system för att få musik i hela huset på ett bra sätt. Vi har en stor nybyggd balkong och kommer även att ha två mindre altaner inom det närmaste året. 2014-04-15 17.10.31.jpg
Sound Streamer skulle vara en perfekt start på vårt ljudprojekt i huset.
 
X. uPnP och DLNA

Perfekt för balkongen, så att både jag och grannarna kan lyssna på bra musik!
 
Svar: X. uPnP och DLNA
Motivering: Vill slippa "springa omkring" med bluetooth-högtalare mellan ute och inne-rum denna sommar :)
 
X. uPnP och DLNA

Jag och min fru har just köpt vårt första hus och ska börja renovera. Ett riktigt bra ljudsystem hade inte varit fel då vår ekonomi inte tillåter att vi köper ett under en överskådlig tid.
 
Svar: uPnP och DLNA

Perfekt att få när vi i år skall måla om stugan. Tänka att få måla till musik istället för till barnskrik!
 
Svar: X

Skulle passa fin fint vid badtunnan som skall köpas in i sommar.
Musik låter inget vidare utan bra utrustning
 
Svar: uPnP och DNA.

Snyggt med inbyggt. Att kunna spela musik utomhus på altanen och när vi satt upp poolen blir så nice :)
 
Svar: X

Nu när altanen ska bli med pool så skulle ju inget sitta bättre än ett par högtalare för full njutning under den kommande sommaren!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.