Svar: Impregnerad furu

Motivering:
Har gjort två stycken öppna bukoperationer inom loppet av tre veckor, första 19/4 och andra 8/4 2015. Jag får inte bära mina barn på flera veckor, inte heller kommer jag att kunna springa med dom i sommar. Så för mina två barns skull så skulle dom få en guldkantad sommar med bus i denna lekborg.
 
2. Impregnerad furu

"Mamma titta! Jag är en apa" skrek treåringen halvvägs upp i en björk på tomten häromdagen. Hon var hel och välbehållen, men jag höll på att få en hjärtinfarkt. Ni kan här bidra till att minska stress och hjärt-kärlpåfrestningar på en redan stressad småbarnsmamma. Vilken chans! Dottern kommer dessutom bli överlycklig, och förhoppningsvis bli ännu bättre på att klättra. Barn idag behöver rörelse och motion, och denna fantastiska lekborg vore ultimat!
 
S
Svar: 2 impregnerad furu

Denna skulle göra sig bra på vår tomt som annars är nästan tom på leksaker. Perfekt för alla barnen.
 
Svar: 2 impregnerad furu.

Skulle vara perfekt till alla fester..... Näää
Självklart ska den vara till barn och syskonbarn. Skulle passa perfekt till vår stora tomt.
 
Svar: impregnerad furu.
Våran son älskar rutschkana och tyvärr saknas det i våran lekpark på kvarteret. Denna skulle han åka gång efter gång och med lillasyster på väg kommer den att användas under många år.
 
2. Impregnerad furu.
Vi har kollat på nåt liknande på bauhaus i 2 år, men med 4 barn varav 2 på "heltid" så finns tyvärr inte pengarna.. Denna vore helt perfekt på vår tomt & skulle vi vinna denna så skulle många härliga bilder på glada lekande barn finnas både på näthinnan & i själen.
 
Impregnerad furu

Motivering:
Vi har två barn 2 o 5 år som utöver sandlåda o studsmatta skulle behöva ytterligare roliga lekaktiviteter i trädgården. Detta för att jag, deras mamma går på cytostatikabehandling och inte orkar gå till lekplatser med dem!
 
Impregnerad furu

Min sambo är barnskötare, 62 år gammal, och har uttjänta lekredskap och skulle verkligen uppskatta lekborgen. Hon arbetar hemma och använder halva trädgården till lekplats.
 
Svar: 2. Impregnerad Furu

Motivering: För drygt 1,5 år sedan skulle vi äntligen flytta till vårt nyköpta hus. Äldsta dottern som snart fyller 5 år fick därmed byta förskola och bostad. I samma veva blev hon storasyster. Allt det tog väldigt hårt på henne och när hon äntligen började acceptera den nya vardagen blev hennes pappa, tillika min nyblivna make, svårt sjuk i bukspottkörtelinflammation och fick vårdas med intensivvård på sjukhuset under en månads tid och sedan väntade en lång sjukskrivning och återhämtning för maken. Vi hade tänkt fixa något roligt i trädgården för äldsta dottern den sommaren men ekonomin blev drabbad pga av makens sjukskrivning och jag var föräldraledig student. Nu hoppas vi få vinna den här lagom till dotterns 5-årsdag. Något som skulle förgylla vardagen för båda döttrarna och äldsta dottern kan få skratta och ha skoj!
 
2. Impregnerad furu

Det var en gång en mamma och tre små filurer, som älskade alla fantasifigurer, så de drömde om en färd, till rymdens egen värld och när de vann borgen med detta svar, levde de lyckliga tillsammans med andra barn i många, många dar!
 
Svar: 2. Impregnerad furu

Dottern och hennes kompisar skulle bli överlyckliga över en sådan lekborg i vår nya trädgård!
 
svaret är 2 impregnerad furu
Vår dotter, som älskar att vara ute och leka, har opererat foten och suttit i rullstol med gips och har verkligen kämpat och varit så duktig under den här tiden så hon är helt klart värd en lekborg tycker mamma och pappa.
 
Svar: 2. Impregnerad furu

Motivering:
Med den här skulle jag vara världens bästa morbror, for sure!!!
Min syster och hennes son bor i Stockholm så det är ett par timmar bort men hela släkten(jag+syskon mfl) brukar samlas lite då och då i mitt nyinköpta hus, skulle dock gärna se att vi träffades oftare. Skulle jag ha den här lekstugan på tomten så skulle jag skicka ett par kort så syrrans 3-åriga grabb får se den så det blir oändligt tjat om att hälsa på morbror Sami:). Då blir det nog fler besök hos mig!
 
2. Impregnerad furu
En toppenpresent till 3åriga dottern som älskar att åka rutschkana!
 
2. Impregnerad fur.
Arbetar som anställd fastighetsskötare på ett mindre fastighetsbolag.
Om jag vinner borgen, så kommer jag direkt att skänka denna till mina hyresgäster, så att barnen får den att leka med.
Det är alltid ekonomiskt svårt att hantera kostnader för "onödiga" saker på ett mindre fastighetsbolag.
Lättare att motivera byte av en eller flera spisar, än att motivera en lekpark för barnen.
Därför får man försöka på andra och billigare sätt att ändå få det att fungera när man vill göra något extra för sina hyresgäster.
Nu för tiden har vi ett flertal barn här, så den hade blivit mycket uppskattad!
Hans Boklund, Bastebacka fastigheter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.