mattetvilling skrev:
Detta är väldigt vackert men lite för vitt på insidan:
[länk]
Håller med, vitt, vitt ,vitt.... fy f-n för så mycket vitt:thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Konstig planlösning, man kommer in i köket direkt från entrén.
 
mattetvilling skrev:
Detta är väldigt vackert men lite för vitt på insidan:
[länk]
På utsidan också. Men snyggt hus!
 
mattetvilling skrev:
Detta är väldigt vackert men lite för vitt på insidan:
[länk]
Det är verkligen jobbigt att titta på bilder där det är svårt att se konturerna mellan ja jag vet inte, väggar och golv?? :thumbdown:
Edit: Överexponerade bilder säljer? (Förstår inte detta)
 
  • Gilla
Sparris
  • Laddar…
Planlösningen är inte så konstig med tanke på att bottenvåningen fungerat som B&B: http://farbrormelkers.com/

Det är verkligen ett jättefint hus. Har haft förmånen att besöka det. Känslan i rummen är mycket varmare än vad mäklarbilderna förmedlar.
 
magnusos skrev:
[länk]

Vad säger ni om denna?
Prydligt, men jag tycker sovavdelningen ser "ihopklämd" ut, badrummet väldigt litet, tvättstugan ligger väldigt avskilt från det som ska tvättas (det kommer ju från sovrummen) och så finns det inget som helst kök, bara en "pentryvägg". Hade varit helt okej som fjällstuga, då är det ju blöta skidkläder i tvättstugan och samvaro på ett helt annat sätt än i vardagslivet.
 
magnusos skrev:
[länk]

Vad säger ni om denna?
Sjukt. Tänkte direkt, men är inte detta magnusos hus som jag följde på minhembio för ett par år sen. Sen såg jag ditt användarnamn här också.

Fint hus!
 
  • Gilla
magnusos
  • Laddar…
Fint hus, ja.

Men jag är förvånad över de stora glasytorna, från golv till tak.
När man ändå inte ser något annat än det egna förrådet och grannhusens gavlar.
 
SH skrev:
Tänkte det kan vara kul att ha en tråd med balla arkitektritade hus som kan ge inspiration.

Hittade ett häftigt hus på hemnet idag.

[länk]
Då vill jag påminna om vad den här tråden handlar om och citerar TS inlägg här ovan.

Jag har rensat i tråden. Vill du tipsa om en annan typ av hus eller småsnacka, så rekommenderar jag att du startar en egen tråd för det. Här håller vi oss till ämnet Coola hus till salu så som TS menade.
 
  • Gilla
Krille4 och 1 till
  • Laddar…
bittle skrev:
Det är verkligen jobbigt att titta på bilder där det är svårt att se konturerna mellan ja jag vet inte, väggar och golv?? :thumbdown:
Edit: Överexponerade bilder säljer? (Förstår inte detta)
Folk har dålig smak, vitt är ingen färg :(
 
Jonatan79 skrev:
Folk har dålig smak, vitt är ingen färg :(
Det stämmer, det är en kulör.
 
  • Gilla
Bruiser och 1 till
  • Laddar…
Härlig träfasad sen blev det bara 90-talet all over.
 
  • Gilla
Sparris
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.