Svar: X

Med en make som jobbar borta mycket och tre små barn och en hund som kräver sitt, så skulle det vara fantastiskt bra om jag kunde få vinna den här klipparen så jag kan spendera mer tid med barnen.
 
  • Gilla
gunric
  • Laddar…
När jag växte upp så tvingades jag klippa husets gräsmatta tills mina syskon växte upp. De växte upp men var alla gräsallergiker så jag fick stå för all gräsklippning i alla år. Avskyr därför gräsklippare men det kan också ha att göra med att de alla jag använde var fruktansvärt usla (bensindrivna, handdragna, flymo). Lovade mig själv att aldrig köpa ett hus med gräsmatta. Sambon lyckades dock lura mig med ett praktiskt radhus.. Dock visade sig "radhuset" ha 800kvm gräsmatta så en riktig gräsklippare vore en fröjd att få uppleva nu när ens löften om gräsklippningsfritt liv gått i kras.
Svar: X 8
 
Svar X=8cm
Vad vore inte bättre än att ge föräldrarna än hemlig present då dom har kommit upp i ålder och handgräsklipparen inte längre är ett alternativ.
 
Svar : x
vad vore bättre sätt än att möta sommaren med en ny gräsklippare , och villken klippare sen , den skulle nog hålla gräset klippt även om de skulle växa så de knakar .
 
Svar : X. 8
Motivering: Har en eldriven flymo som inte riktigt lyfter när det är lite kupperat vilket gör at man får slita och dra mycket, dessutom har jag 2 gånger haft nöjet att köra över elkabeln.... En bensinare från makita skulle göra gräsklippningen till ett nöje.
 
Svar X: 8

Bra sätt att imponera grannen :)
 
Rätt svar: X

Med ett hus från -23, tre barn och en fru vill jag inte lägga mer tid på vår svårtstartade, slöa Stiga. Med denna kommer jag ha tid över för hus och familj och inte en gammal trött klippare.
 
X. 8 steg

Själv med fyra barn och ingen gräsklippare skulle vi verkligen kunna ha användning av en ny eftersom våra manuella saxar börjar bli slöa vid det här laget och barnen trötta på att klippa gräs istället för papperselefanter.
 
8 cm. Vår gamla stiga sjunger på sista versen och går som en kratta. Vore perfekt med en ny nu när gräset börjar växa
 
Svar: 8 steg
Vill lyfta min gräsmatta till en ny nivå. Med en gräsklippare från Makita är det en fröjd att se den lyfta sig till alla grannars avund.
 
nikasp
Svar X:8. Barn på gång och huset med 900 kvm gräsmatta får vi flytta in i i juli. Skulle verkligen vara välkommet med en fin gräsklippare bland övriga måste-köp.
 
Svar x: 8

Vi har flyttat till villa och har ingen gräsklippare, jag fyller 25 i slutet av april och skulle bli överlycklig av att få en gräsklippare från grymma Makita!!! :)
 
X. 8
En man från Pite på trädgården började rita
Gräsmattan växte stor och han fick slita
Klippa stråna med sax
han ångrade strax
köpte kvalitetsmaskin ifrån Makita!
 
Svar x

Finnes " Teknikintresserad lat tvåbarns far med en slö handdriven gräsklippare

Sökes En vän för livet du ska vara stark kraftfull och gilla långa promenader och att du heter makita är bara ett plus för då smälter du in med mina andra vänner i verktygsparken.
 
X. 8

Skulle behöva en ny då min heta Partner gräsklippare har bestämt sig att den inte vill klippa mer gräs på denna jord. Och utan gräsklippare kan man ju inte va när man fanatiskt jöder gräsmattan varje år.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.