Maxade gräsklipparen från Makita kan bli din

makita.png

Solen skiner och det börjar bli dags att ta en första vända med klipparen över gräsmattan. Veckans vinnare kommer inte ha några problem att hålla gräsmattan i trim, för den får nämligen hem gräsklipparen Makita PLM4631. Det är en rejäl maskin med en B&S 675EX ReadyStart-motor på 190 cm3, en stark stålkonstruktion, uppsamlare och justerbart handtag. Gräsklipparen är lämplig för gräsmattor upp till 1400 m2 och har en klippbredd på 46 cm.

Totalt värde cirka: 5 500 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.

Fråga: Vad har PLM4631 för klipphöjdssteg?


1. 6
X. 8
2. 9

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 10 april

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Makita. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Makita för att de sponsrar den här tävlingen.
 
X. 8

Vi ska bygga hus och har inte råd till mycket mer än själva gräsmattan. Det hade hjäpt enormt att få lite hjälp på vägen.
 
X 8
Har alltid velat ha makita skruvdragare för att diva lite. Men kom plötsligt på att en skruvdragare med små namnlappar som används mest inomhus inte syns så väl till grannarna! Nu kom en gräsklippare med stora makita skyltar :p det borde synas rejält till grannarna! Ha ha ha ;););)
 
Svar: 8 steg (20-75 mm)

Den gamla Stiga-klipparen från 80-talet som vi fått ta över av min far är så svårstartad att min fru inte får igång den, så det blir alltid jag som får klippa gräset. I jämställdhetens namn så behöver vi en ny!
 
8 steg.
Motiveringen är enkel: Vi har precis köpt hus och blev lovade att ta över gräsklipparen. Den hade dock precis gått sönder..
 
D09
Svar x

Skulle behöva en gräsklippare så jag håller djuren borta ;)

image.jpg
 
Svar X
Den hade underlättat när man ska leta efter ungarnas bollar
gräs.jpg
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Svar X, 8.

Min vackra fru står för gräsklippningen hemma, o hon vägrar inse att en motordriven är så mycket roligare än den handjagare hon kör med idag, denna Makita skulle bli en perfekt vårpresent till henne!
 
Den har 8 klippsteg. Jag vill gärna vinna för vår gamla klippare blev stulen och vi har inte råd att köpa en ny.

Visa bilaga 137780

Solen skiner och det börjar bli dags att ta en första vända med klipparen över gräsmattan. Veckans vinnare kommer inte ha några problem att hålla gräsmattan i trim, för den får nämligen hem gräsklipparen Makita PLM4631. Det är en rejäl maskin med en B&S 675EX ReadyStart-motor på 190 cm3, en stark stålkonstruktion, uppsamlare och justerbart handtag. Gräsklipparen är lämplig för gräsmattor upp till 1400 m2 och har en klippbredd på 46 cm.

Totalt värde cirka: 5 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.

Fråga: Vad har PLM4631 för klipphöjdssteg?
Svaret hittar du här: www.makita.se

1. 6
X. 8
2. 9

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 10 april

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Makita. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Makita för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
 
8 klippsteg vår gamla klippare blev stulen och vi har inte råd att köpa en ny.
 
Svar X. Jag är så trött på våran Wolf garden klippare, den är svårstartad och när man väl får igång eländet så går den bara på full gas, så den låter som den ska explodera, och inte bara det, Uppsamlaren är borta så allt gräs får man på sig.
 
Svar x (=8 steg)

Att bräcka grannarna som skryter om sina kl***o-maskiner vore "nice"!!!
 
Svar X:8

Då jag klipper med en batteriklippare där batteriet inte räcker till hela gräsmattan utan måste laddade
en gång för att klara hela mattan så skulle denna vara som en skänk ifrån ovan.
 
Svar: X. Gamla bensindrivna är tung och långsam. Vi vill ha en snabb och smidig! Så denna vore perfekt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.