Svar 2

Vårt källar-"SPA" skulle bli mycket mysigare om man kunde få torra handdukar, det är tyvärr inte tillräckligt varmt för att handdukarna skall torka bra. Det funkar bra om man bastar en gång i månaden men då blir inte dottern riktigt nöjd...
 
Svar: 2

Ser ju massor med fler möjligheter än att bara torka handdukar! Väggprydnad, torka vantar-handskar-mössor, vrid den ett kvarts varv så har du praktiska hängare för blöta barnskor...
 
Rätt svar (1=10st) men det fanns 12 st
Min motivering: Jag bygger om mitt badrum, och det skulle passa utmärkt med en sådan i svart.
Kenneth Dahl 0702392124 hkennethd@hotmail.com
obs! Man kan inte skicka ett svar med posten, när man får ett sms 23.00 31 mars och svaren ska vara inne före de 3 april
Mvh
Kenneth Dahl
 
Svar: 2
Har ett tomt rum som ska bli ett badrum, på en av dessa fyra väggar kommer denna handdukstork att passa fint.
Vilken färg ska den ha, svart så klart.
 
Svar 2 över 200
Då hustillverkaren lyckades sätta blandarfästet 8 cm för lågt har vi fortfarande varken badkar eller blandare.
En schysst Handdukstork skulle ju vara en bra början 😃
 
Svar; 2 - Motiv: Det måste helt enkelt vara min tur att vinna ngt nu :)
 
Svar:2
På vår nya toalett skulle denna kännas helt rätt, istället för ett gammalt element, så kan dörren nu stå på glänt
 
SVAR: 2

Vårat nybyggda Spa badrum i källaren saknar handdukstork. Denna skulle göra sig fint! Och att torka sig med en varm handduk efter badet är underbart :) dessutom slipper handdukarna lukta av fukten.
 
Svar 2
Vi håller i detta nu på att renovera badrummet på övervåningen. Vitt kakel och svart klinker, tassbadkar i svart/vitt. Vit badrumskommod och spegel. Pricken över iet hade varit den snygga handdukstorken :) Hoppas på tur :)
 
Svar: 2

Kronan på verket i vårat nya badrum!
 
Med över 200 färger så kommer jag att hitta några som passar in! Jag tänker installera en i varje badrum och kanske oxå en i mastersovrummet. Varma kläder på morgonen :)
 
Svar 2.

Jag har kommit så pass långt i min renovering att jag under sommaren ska börja med badrummet, och det är det som är det viktigaste eftersom det är avsaknad av ett vettigt badrum som gjort att jag ännu inte flyttat ut i mitt hus utan renoverar det på helger. Vilket större incitament kan man få än en dyr och fin handdukstork, när man sitter och funderar på hur man ska utforma badrummet och framförallt hur dyrt och stort hål i ekonomin det kommer att gräva?
 
Svar: 2
Varm, funktionell och framför allt snygg
med Leros handdukstork blir man varm och trygg.
Den skulle bli badrummets smycke
skulle vilja ha den här väldigt mycket....
 
Svar: 2
Renoverar huset och med två små barn så hade det varit ren lyx att få pryda det nya badrummet med denna superfina handdukstork!
 
  • Gilla
Liktorn
  • Laddar…
SVAR: 2
Handdukstorken Purmo Leros går att få i över 200 kulörer.

Vi har precis köpt ett hus som är i stort behov av renovering. Allt från stambyte till väggmålning.
Det vore helt sagolikt att få sätta upp en så här fin handukstork i badrummet när stambytet är klart och badrummet renoverat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.