Makita etablerades i Sverige 2008.

För att klara löpande underhåll på mitt drygt 100-åriga hus behövs bra verktyg. Vad kan vara bättre än en skruvdragare från Makita med 100 års erfarenhet!
 
Svaret: 1. 2008

Motivering: Skall bygga ut huset i sommar, för vi väntar lite oplanerad tillökning. Med en kvalitetsmarskin så går jobbet alltid smidigare - så vad bättre kan man tänka sig än en Makita.
 
Rätt svar: 1; September 2008 etablerades Makita Sverige
Motivering: En viss person har flera lösa skruvar och jag vill göra en insats och hjälpa till.
 
#1: 2008

Efter ca 10år med billiga skruvdragare av olika märken och sort har jag ledsnat när den senaste brann upp när jag skulle sätta upp fästen för takboxen och batterierna håller inte mer än 5 skriv. Med åtagandet att bygga en pagod över altanen i sommar och alla andra sommarprojekt skulle det sitta finfint med en ny Makita. Pappa har också en Makita, så det passar ju in i familjen.
 
Svar 1 2008.
Min sambo skulle älska att få en makita skruvdragare då det är hans favorit märke och han verkligen behöver en ny skruvdragare :)
 
Svar: 2008
Snygg, stark och hållbar det är Makita det!
 
Makita.jpg
 
Svar: 1, Makita etablerades i Sverige 2008.
Precis vad jag behöver nu, när vi skruvar 70m2 trall utanför huset. Oändligt irriterande när laddningen tar slut efter 20 minuters arbete i min Biltema-maskin.
 
Vore perfekt att kunna dra åt skruvarna.
 
Svar 1

Då min maskinpark är under all kritik och skall byggas upp från början
hade denna skruvdragare varit en perfekt stomme att börja bygga på.
 
Svar nr 1; Makita etablerades i Sverige 2008

Jag har lovat mina barn en lekstuga, så en Makita DDF456SP1F skulle sitta som gjuten i handen när vårsolen börjar tin bygglusten. Sandlådebygget förra året tog livet av min gamla skruvdragare, "kompakt men stark och uthållig" känns tryggt.
 
Svar 1: 2008

Motivering: Vi har en härlig sommarstuga från 50-talet på Öland där vi i sommar ska lägga 50+ m2 trädäck på innergården. Då vi är två personer och idag sitter med en enda 10,8 V Makita skulle det underlätta enormt att få en storebror till lill-Makitan!
 
Svar 1.

En skruvdragare i denna prisklass, alltså proffskvalitet är ju en våt dröm för alla hemmafixare.
 
Svaret är 1 dvs 2008.

Med en makita i näven känns allting rätt!
Skruva trall, sätta fönster eller skryta för grannen... blir lätt!
 
Svar 1, 2008.
Egentligen vill jag ha den själv, för jag använder skruvdragare väldigt ofta i villan, sommarstugan och i en slalombacke som jag är med och driver ideellt ( jo, man behöver dom där också, när vi renoverar och underhåller anläggningen, kollar snödjup och sätter banor ) Jag tänker dock inte behålla den själv, för frun ska få den så hon har en egen. Mina skruvdragare är nämligen ALLTID tomma på batteri när jag ska ha dom, för "någon annan" har använt dom, och tänkte inte på att de ska laddas när batteriet börjar bli tomt... Eller så behåller jag den här så får hon ta en av de gamla. Det är nog mera troligt :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.