Rätt svar:
1. 2008
Hade vart bra med en riktigt bra maskin från Makita då jag har ett hus med oinredd övervåning som jag själv håller på att inreda. Eftersom jag är amatör på riktigt så kanske ett proffsverktyg skulle göra jobbet både lättare och snabbare. Vilket ger mig mer tid till resten av familjen.
 
Det förvånande svaret är 2008!

Men jag har nyttjat en Makita batteriskruvdragare sedan 80-talet - och det är bara den gamla batteritekniken som är ett hinder, maskinen är i tip-top skick!!!

En gång Makita alltid Makita!
 
Årtalet är 2008.

Av alla skruvade vinster
är detta min favorit.
För händighet utan styrka,
blir bara ett plågsamt slit !
 
Året är 2008.

Motivering är att jag skulle bli tuffast i byn med de största batterierna. Det räcker långt härikring!

Mvh stice
 
Rätt svar är 1. 2008

Va kul det skulle va med en maskin som håller längre än garantitiden, jag har lärt mig att det man tjänar på att köpa lågpris får man betala i bensinpengar när man behöver utnyttja garantin.
 
Svar 1, 2008

Jag skulle ge den till min far som mycket sällan unnar sig något och därför harvar runt med en gammal skruvdragare som man kan räkna sekunderna det tar för den att varva upp.
 
2008.

Vill ha.
 
Svar: 1
Motivering: Min åtta år gamla Makita BDF440 sjunger på sista versen. Den har överlevt allt från nätter ute i regnet till att begravas i betongdamm och blanda bruk. Denna jubileumsmakita känns som en värdig efterträdare!
 
Svar 1 - Makita etablerades 2008 i Sverige.

Då min gamla skruvdragare sjunger på sista versen vore en kvalitets-maskin mycket välkommen då jag fortsätter med att bygga om huset.
 
Svar #1 2008
Kommer troligtvis bli husägare och då blir det till att bygga altan själv och där kommer den komma till anvädning.
 
År 2008
Borta är snart varje träd och tuva
Vi ska äntligen bygga vårt hus och spika och skruva
Mannen fyller nu år mitt i planeringsarbetet
Det skulle komma väl till pass med en skruvdragare i paketet
:)
 
Svar 1: 2008
Motivering: Då vi ska bygga ett uterum till sommaren hade en ordentlig skruvdragare underlättat jobbet avsevärt!
 
Svar : 2008

70-tals villan i tegel behöver ny panel på gavlar, nya vindskivor och friggeboden behöver byggas till och kläs om denna säsongen. En makita skruvdragare hade hjälpt till enormt denna sommaren!
 
Svar 1: 2008

Har en skruvdragare som jag fått ärva av en gubbe för 3 år sedan pga att den inte funkade.
Jag skruvade isär den i småbitar renoverade den så den börja funka igen.
Nu flera projekt bort börjar den att strejka helt.
Har flera projekt åt mig själv och andra att utföra den här kommande sommaren men vet inte hur jag ska få tag på en ny dragare som kan ligga som en trogen tjänare i min hand.
Med småbarn och nytt jobb så tillåter inte "regeringen" eller ekonomin att införskaffa en "riktig" maskin som man inte får huvvebryt på efter några skruvar.
Meeeen då kom den här tävlingen upp som ett ljus i mörkret och vill lätta mitt sinne och mina sommarplaner (hoppas det inte är ett tåg bara...)
 
Svaret på frågan är 2008.

Och min Makita handcirkelsåg skulle nog bli väldigt glad år en skruvdragarsläkting.

Den känner sin lite vilsen bland allt Bosch :confused:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.