Svar: 8 meter.

Jag hade tidigare en Kärcher men var tvungen att sälja den när vi tillfälligt flyttade till lägenhet. Nu har vi hus igen, komplett med trätrall, stenterass, cyklar, bil, hängrännor, avlopp, igenslammade färgtråg och alla andra problem som bara har ett svar -- Kärcher!
 
Svar 2 8 meter.

Vi ska måla om garaget i sommar, det behöver värkligen tvättas först.

Hasse Lorentzon
Stobéegatan 6
53152 Lidköping
 
Y
Svar: 8 meter.

Perfekt! Då min Nilfisk bara höll ~5 timmar så har jag varit ute och kollat på olika maskiner och var mycket nyfiken på Kärcher K5.

Jag behöver denna lilla lätta men ändå kraftfulla maskin till min bondgård full med smutsiga ting. :)
 
Svaret är 8 meter.

Till våren måste jag ta bort all mossa på taket och garaget. Då skulle en Kärcher vara det perfekta verktyget.
 
Svar 2, 8 meter
Kan inte tänka mig ett bättre hjälpmedel att ha
Än en högtryckstvätt när det vankas för vår
Rik man inte är då fru studerar och barn på dagis går
Cykel, trall och hus fri från smuts skall vara
Handskrubba allt man kan drömma att hinna bara
En riktig högtryckstvätt med tillbehör skulle göra mej gla
Rim och dikt är inte min grej, men att jobba med fina maskiner säger jag aldrig nej
 
2

Varsågod. En limerick till Kärchers ära :)

Vi hade stort behov av högtryckstvätt till Luleå
Lura mig själv och familjen med en blå
Köpte en billig från "BT"
Men till familjens stora ve
Skulle ha följt rekommendationen till en gul ändå
 
Redigerat:
svar: 2

Tvätta är kul, med Kärcher blir det ännu roligare...
 
Rätt svar: nr 2 (8m)

Jag skulle vilja vinna denna fina mojäng,
så min bror med tjej kan tvätta sitt hus i suterräng.
Så tänk va härligt om det fanns ett sett,
att ge min bror en Kärcher K5 högtryckstvätt!
 
Redigerat:
Svaret är 8meter

Som motivering skulle jag vilja berätta att hela familjen här skulle bli jätteglada då vår förra högtryckstvätt (för övrigt också en Kärcher) förra vintern bestämde sig för att lämna detta jordelivet då jag hade lämnat den ute i uthuset en natt för länge, första frosten tog den direkt då något i den frös sönder och sprack, tyvärr gick det ju inte på garantin även om tvätten bara var ca 4 månader gammal då jag själv inte hade tänkt mig för.

Ny tvätt har blivit nedprioriterat på listan då vi väntar vårt 3:e barn den 28:e april och då behöver ny barnvagn, ny bilbarnstol och till och med bygga till huset med ett extra rum.

Hade varit helt underbart att sluppit prioritera bort tvätten av fasad, staket, trädäck etc och jag lovar att den hade fått bo framför eldstaden hela vintern och haft det varmt och gott!!!!!!
 
Svar 2 =8 meter

Med 100m2 altan runt huset skulle denna gör underverk samt bil och cyklar som behöver en tvätt då och då. Och med egen brunn och saltavhärdare skulle denna vara guld värd!
 
Rätt svar nr 2 (8m)

Motivering:

Min man har alla verktyg man kan tänka sig
nu är det dags för en maskin till mig.

//Susanna
 
8 meter.

500 m grusväg + bil = skitig efter bara någon mil

Nytt altandäck åt alla håll = Trä som kräver årligt underhåll
 
Svar: 8 meter (nr 2)

Motivering: Som nybliven husägare till ett hus som inte fått någon vård på MÅNGA år så är tegel (vitt tegel) missfärgat, mossa mellan plattor osv osv osv ett faktum!
Har man dessutom 2 barn och ett 3:e på ingång samt studerar (sambon jobbar såklart) så är ekonomin knaper så att köpa en högtryckstvätt står tyvärr långt ner på listan! Under blöjor, nappflaskor osv osv!
Så de är min enkla motivering! Att jag BEHÖVER den för att även kunna spendera lite tid med min familj i sommar och inte bara stå på knä i rabatterna!

Puss på er!
 
8 m En högtryckstvätt till allt, hus trall, sten, bil, båt och inte minst trädgård. Prova mossbeklädda fruktträd! De blir så fina och nu trivs inte ohyran längre. Önskar en egen tvätt för nya djärva mål.
 
8 meter :)

Jag behöver sannerligen en ny högtryckstvätt!! Vi gör slut på högtryckstvättar på löpande band, tycker inte alls att de håller så länge som de ska tyvärr. Nu hoppas jag på vinst och att denna visar sig vara bättre än de vi gjort av med innan. Vi använder den varje dag i vår lagård så den blir verkligen till nytta :)

/Lotta
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.