Svar: 2 (8m)

Äntligen kom tävlingen jag väntat på!

En "Kärcher K5 Premium Home" skulle göra mitt "home" komplett! Det har saknats något men frugan har sagt nej... Får låna grannens vidriga Nilfisk med paj munstycke vilket gör en mer blöt än ren!

Så snälla se detta svaret så jag kan tvätta allt jag äger :) Har båge bilar, altan, hus och land som behöver Kärchers reglerbara tryck vilket kommer göra allt blänkande rent!

Med vänlig hälsning // Per *håller tummarna*
 
8 meter

Jag ska bygga ett nytt kök och jag tror bannemig att en högtryckstvätt gör sig bättre än en diskmaskin! :D
 
Svar alternativ 2, 8 meter

Som relativt nybliven husägare är det mycket man måste göra och köpa, och en högtryckstvätt ligger högt upp på önskelistan men ekonomin är inte på topp, så jag hoppas verkligen att jag kan få vinna denna fina från kärcher så att jag får kvalite på maskinen!
 
Svar: 2

Motivering: Frun har i flera år klagat över att hon inte klarar av att ens starta vår nuvarande högtryckstvätt. Denna skulle passa henne perfekt!
 
Rätt svar är : Nr 2 = 8 meter.

Nu måste det vara min tur att vinna! :)
 
SVAR 2. (8 meter)

Med högtryck i sprutan blir vår stora altan mossfri,
utemöbler tvättas ej längre för hand,
bilen får sig också en omgång.
Detta känns nu roligt och inte längre som något tvång,
nu är vi redo för en ny sommarsäsong.
 
Svar: 8 meter.

En Kärcher för mig skulle underlätta
att jag framöver min trall kan tvätta.
Grannen är ur balans
för att jag jämt lånar hans.
En Kärcher, jag verkligen värdesätta
 
I
Svar: 2, 8 meter

Då jag bygger nytt hus och garage så blir det inte mycket tid över för att orka släpa fram den gamla läckande bensindrivna kärchern. Både cross och bilar har varit i stort behov av tvätt länge nu. Med en k5 i garaget skulle motivationen komma åter.
 
Svar: 2 (8m)

Motivering:
Efter att vi precis har köpt vårt första hus och sambon har gått bananas på allt i verktygsväg så vore det kul att ge honom denna då han har tjatat om en högtryckstvätt (+100 andra bra att ha grejer) som jag dessvärre satt stopp för då jag tycker det är viktigare att lägga pengarna på att få ner fruktträd och bärbuskar i tid, vinner jag denna får båda sina viljor igenom och vi får goda frukter och bär nästa år!
 
Rätt svar är 8 meter.

Bil, hus och altan saknar kärlek från husfrugan.
Ge mig lite Kärcher att uppmuntra min pingla och mig med.
 
Svar: 2 (8 meter)

Motivering: Snart firar jag och min fru 1 år i vårt första hus. Men detta innebär också att vi kommer spendera årstiden vår i något annat än en lägenhet för första gången. Och det är inte utan en smula ångest jag tänker på allt som ska göras. Som en extra utmaning kommer en av oss behöva ha koll på vår i dagsläget 3 månader gamla dotter vilket förmodligen inte gör uppgifterna enklare. Hela huset är omgärdat av trädäck som i nuläget är snorhala så fort de blir lite fuktiga på grund av algtillväxt och att då ha tillgång till en högtryckstvätt vore nog den bästa medicinen. Att dessutom kunna få köra runt i en nytvättad bil lite oftare och även få känna på hur det känns att vinna en sådan här tävling vore ju helt fantastiskt!
 
Med både hund bil o trädäck
Krävs Kärcher för att göra rent på ett smäck!
 
Svar: Alternativ nr: 2 (8 meter)

Motivering:

Saknar en HT-tvätt idag och skulle bli jätteglad om jag kunde vinna en för att tvätta bil, barn och trädäck med.
Det är stabilt.
 
Svar 2, 8 meter.

Har bott i vårt första hus i ett år den 28/2 och en högtryckstvätt, har vi märkt, är ett redskap som man inte kan vara utan
men på grund av vattenskada, torktumlare som pajat, cirkulationspumpsbroblem m.m så har vi fått prioritera bort Kärchers klasskonstruktion! Så hjälp oss bli klassiga!
 
Svar: 8m

I mitt hemland har jag aldrig sett någon annan märke en Karcher. Jag skulle vilja ha en här.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.