Svar 8 meter.
Skulle jag vinna en K5 skulle jag omgående lämna över min gamla Kärcher till sonen så jag får ha min egen högtryckstvätt. Då skulle slangen alltid vara inrullad, tvätten skulle vara ren och avtorkad och rengöringsmedlet alltid påfyllt. Tänk vilken dröm..... Suck!
 
Svar 8 meter.
Jag har inget nytt hus, inget marktegel eller tryckimpregnerad terrass. Dock har jag två gamla bilar och en liten kotte som älskar tvätta bilen med sin pappa, med en högtryckstvätt så skulle vi kunna ta det till en ny nivå!
 
Svar: 2 (8 meter)
Flyttade dit jag bor nu för 2 år sedan och trivs jättebra.
Vid en vik från havet och nära staden och allt.
Har en jättestor balkong som man ser hela viken och staden ifrån där vi sitter hela säsongen.
Förut hade jag tak över balkongen men nu är den utan, inget tak + kusten = skit överallt!!
Har även en liten nyfiken 1åring som ska vara överallt, så rotborsten sitter fastmonterad på min högerhand så ofta som man måste skrubba däcket.
Har alltid varit sugen på en Kärcher, men efter månadens blöjinköp så räcker tyvärr bara pengarna till 1 flaska såpa och en ny rotborste....
 
Redigerat:
2, 8 meter.

Med en riktig kattbajsmagnet till uppfart, är denna rena drömmen för mig. Gångerna är inte få, då man både har gått och kört i diverse högar med kattbajs.
 
Ett haiku.
Sommar full av smuts
Barnen skitiga till max
"line up, spray 'em down "
 
Rätt svar är 8 meter.

Jag skulle verkligen behöva denna för då kan jag även hjälpa min gamla pappa bättre i hans hus + att få mer tid över till att vara social. Alltså förena nytta med nöje! (y)
 
8 meter - WOW!

Helt enkelt för att Kärcher ÄR BÄST!
 
Svar: 2 (8 meter)

Bil, hus och altan saknar kärlek från husbonden.
Ge mig lite Kärcher-lek att dela med mig av.
 
Vi har byggt hus på en bergsknalle. Tomten kommer att bli jättefin om vi får fram det fina berget ordentligt, men då är det mycket jord, växtdelar etc som behöver tvättas bort. Vi skulle verkligen behöva en rejäl högtryckstvätt som tål tuffa tag för att få ordning på detta!
 
Svar. 8 meter.

Motivering: Alla utomhusmöblerna åkte i höstas ner i källaren smutsiga och mossiga, så inför våren skulle behöva inspirations-krafter till att göra utemöblerna fina igen - och en högtryckstvätt är garanterat den inspiration som saknas.
 
Svar: Alternativ nr: 2 [8 meter]

Motivering:

Med en Kärcher högtryckstvätt så skulle jag kunna rengöra mina stora mattor. Först sätter man en stor bit(större än mattan) byggplast på en sluttande plan yta. På byggplasten slänger man sedan mattan och sprutar på med såpa. Sedan kör man igång högtryckstvätten och sätter igång att skölja igenom mattan. Busenkelt och rent blir det, har jag fått höra.
Sedan att jag enkelt kan hålla bilen ren och även kunna rengöra plåttaket innan det är dags för målning av det är ju ytterligare en anledning till att jag är i behov av en Kärcher högtryckstvätt.
 
Har en gammal Kärcher från mitten av 80-talet som jag fått av mina föräldrar. Den sjunger på sista versen, bokstavligen. De tjuter i motorn och visslar i slangen och man får dra ut sladden för att den ska stanna. Ska tilläggas att den är mycket välanvänd.
Hoppas på vinst!
 
8 meter (alternativ 2)
Behöver en ny högtryckstvätt då vår gamla Nilfisk har gått sönder. Kärcher är nog bättre.
 
Svaret är 2.

En gris en ko en kärcher-booo.

Hjälp oss tvätta rent våra mossiga berg som finns på tomten.

Tack och hej leverpastej.
 
Svar: 8 meter Som husägare så behöver man ha olika redskap. Ett hus utan verktyg är ett halvt hus.Att införskaffa allt på en och samma gång är riktigt kostsamt. Därför köper man månadsvis ett verktyg i taget. Hade passat fint till tvätt av fasaden nu till våren när taket ska bytas ut, att tvätta husfasaden som förre ägaren inte gjort tidigare. Passar på nu när ställning finns på plats. Ett hus måste underhållas och är inte bara gjort för att bo i det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.