Svar: X

Motivering: För att jaga har 300 kvadratmeter golv att städa...
 
Svar: X.

Är tekniknörd och älskar allt som underlättar vardagen.
Pga några sjukdomar så blir det lite fuskat här hemma med städningen och tyvärr så får våran 2 åriga dotter lida för det.
Har länge funderat på att skaffa en robot så man slipper ha ångest över det då lederna oftast sagt upp sig till helgen.
Men ska man ha en så vill man ju ha en med kvalitet och då smakar det.
Med den här i hemmet så skulle jag inte behöva oroa mej om varken kvalité då det står Samsung på den, men heller inte över att dottern ska behöva rulla runt i damm och smuts.
 
Svar: X

Behöver hjälp med att jaga Änglatofflorna.
 
Svar: X

En Powerbot till huset vore rena fröjden, det tar ju städningen upp i höjden.
 
Svar: X

Motivering: För att det där är den läckraste städerska jag någonsin skådat!
 
Svar x
Kan behövas nu när det är en liten till på väg är ju synd att städningen ska ta tid ifrån mina uteprojekt. Och en glad sambo är aldrig fel..
 
Svar X
Då jag har grävt ur källaren och gjort den bebolig så blev ju huset dubbelt så stort. Borde jag ju ha tänkt på kan man ju tycka.
 
Har en reumatisk sjukdom så dammsugningen blir inte av så ofta som jag borde tyvärr.Micke
 
Svar: X.

2 långhåriga katter som gör allt för att skita ner i kombination av min egen lathet vore det väldigt befogat med en robotdammsugare.
 
Svar; x

Ensamstående, singelmorsa med en snablans massa övertid.
Prickig liten katt som hårar och lämnar gåvor i form av fjädrar.
En mamma som gärna kommenterar att dammråttorna samlas.
Tänk vad skönt att slippa änglatofflor att tampas med.
 
Svar: X

Vi bråkar om dammsugningen varje vecka, med denna Samsung, det skulle bli lugn.
 
Svar X
Min gamla robotdammsugare börjar bli lite till åren och har svårt att hitta hem själv.
 
Svar: X

Jag får ständigt pikar från frun min för undermåligt städande (i praktiken dammsugning för sällan). Jag har trots allt tagit på mig städansvaret här hemma och det skulle vara skönt med lite avlastning av såväl städning som relation.
 
Svar: X
Motivering:
Rent och fint ska det nu bli, med detta städarbi.
 
Svar: X

Jag skulle använda tiden som idag läggs på dammsugningen till aktiviteter med mina barn istället. Den korta tid vi har tillsammans utanför arbete/förskola borde användas till något bättre än att städa.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.