Hello
The version 0.61 is attached.
Unzip the file before copying it to the usb stick.
I have tested it my self and it Works. Just follow the instruction underneath:


1. download the latest software from the website and upload it to a blank USB pen drive (small size)
2.Turn the machine upside down and open the battery cover (four screws)
3.Remove the battery and insert the pen-drive, making sure that his contacts coincide with the contacts of the USB jack
4. Insert the battery
5. press and hold the power on/off button for about ten seconds until the sentences will appear on the display.
6. turn it OFF
7. take out the pen driver and replace the battery cover.
Now the software is updated
 
  • Gilla
Webra och 3 till
  • Laddar…
Nu är man ju väldans nyfiken på vilka förbättringar som gjorts i denna version.
Ska man använda en FAT32-formatterad USB-pinne?:wow:
 
sethha1 skrev:
Nu är man ju väldans nyfiken på vilka förbättringar som gjorts i denna version.
Ska man använda en FAT32-formatterad USB-pinne?:wow:
Yes i used a FAT32-formatterad USB-pinne.
 
peternicklas
Please provide us with the URL to that website. This version in NOT the latest one!
 
I have received the file from the support departement. Just wanted to be Nice and share it with you good People on This forum. So dont ask All These questions. If There is a newer version, then share it with us.
 
  • Gilla
eleson
  • Laddar…
peternicklas
OK, but I do not download files from Internet that I cannot verify.
 
peternicklas skrev:
OK, but I do not download files from Internet that I cannot verify.
Ok, Peternicklas... No one forces you to download, just dont do it.;-)
Not everyone on the internet are dishonest people. ;-)
I am very glad that i have the update for my landroid and wanted to share it with users on this site.

Kind regards
Torben5247
 
peternicklas du näst intill lovade i augusti att vi skulle få uppdateringar direkt från worx.
Hur blev det med det?
 
peternicklas
nissenhj skrev:
peternicklas du näst intill lovade i augusti att vi skulle få uppdateringar direkt från worx.
Hur blev det med det?
Ja du, hittills mest sk*t. Det är därför som jag är lite tveksam till den som ligger här. Ångrar att jag inte tog emot den som de ville skicka till mig då=(( Det var 0.71. Ska jaga Italienarna lite mer så får vi se vad som händer.
 
Please chase Them for versions newer than 0.61. I am very Keen to get the newest firmware.
 
Tittar man i filen med en HEX editor så finner man många texter och i stil med menyerna samt denna rad "V0.61 11-03-14 " någon som som har 0.61 och vet om datum stämmer??
 
anders.josefson skrev:
Tittar man i filen med en HEX editor så finner man många texter och i stil med menyerna samt denna rad "V0.61 11-03-14 " någon som som har 0.61 och vet om datum stämmer??
Jeg har taget et foto af min maskine.
foto 1 ver. 0.50
foto 2 ver. 0.61

foto 1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
foto 2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
torben5247 skrev:
Jeg har taget et foto af min maskine.
foto 1 ver. 0.50
foto 2 ver. 0.61

[bild][bild]
tack för bilden. Synd att min klippare står i sommarstugan 20mil bort, hade testat annars. ;)
 
Jaha! denna filen funkade inte för mig! när jag sätter in usb stickan och trycker igång blir det bara "blåskärm". när jag sedan provar utan stickan blir det bara "blåskärm" igen. med andra ord. min maskin verkar vara utan programvara. Går inte igång.

tack för den. :mad:

skulle vara tacksam om ngn annan har en programvara som fungerar då jag nu står med en maskin som inte fungerar.

pma mig gärna.

Mvh Alex
 
Tror inte mitt svar hjälper dig.

Men du är modig som testar att trycka in en okänd programvara rekommenderad av en okänd användare när det är hyfsat mycket pengar som står på spel om det går tokigt. Bara att beklaga och hoppas att det löser sig för dig.

Fördelen är ju för oss andra att nu kan vi avfärda det trängande behovet att testa om det fungerar och vänta lite till istället

Mvh Jonas

EDIT-

Kom på att ett tips kan vara för dig att ladda ner filen på nytt och gör ett nytt test, jag ju vara så att filen blivit skadad/korrupt när du ladda ner det första gången. Hade du FAT32 system på pinnen när du uppdaterade?
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.