End skrev:
Metabo KGS 216 M för 1495 kr hos Bauhaus denna vecka.
Jag blir sugen trots att det finns en blå Bosch hemma...

[länk]
Hm, intressant! Men om man kollar prisjakt så är det fler som har det priset, eller missar jag nåt?

Mvh Tobias
 
Det har du helt rätt i!
Åberopar man prisgarantin så borde det gå att få den för 1315 kr :)
 
End skrev:
Det har du helt rätt i!
Åberopar man prisgarantin så borde det gå att få den för 1315 kr :)
Bauhuas prisgaranti att skräp:
"Jämförelsen gäller mot nationella butiker inom 10 mils radie från varuhuset. Garantin gäller även för prissänkta produkter i annonser, flygblad etc. dvs lägre priser än ordinarie priser. Var uppmärksam på att prisgarantin inte gäller varor som konkurrenter säljer som begränsat antal, via postorder eller internet. Prisgarantin gäller ej beställningsvaror. Prisgarantin omfattar inte vår webshop eller offerter."

Hornbachs är mycket bättre.
 
Köpte den sågen på netonnet för samma pris för ett par veckor sedan :)
 
ribbones skrev:
Bauhuas prisgaranti att skräp:
"Jämförelsen gäller mot nationella butiker inom 10 mils radie från varuhuset. Garantin gäller även för prissänkta produkter i annonser, flygblad etc. dvs lägre priser än ordinarie priser. Var uppmärksam på att prisgarantin inte gäller varor som konkurrenter säljer som begränsat antal, via postorder eller internet. Prisgarantin gäller ej beställningsvaror. Prisgarantin omfattar inte vår webshop eller offerter."

Hornbachs är mycket bättre.

Stämmer bra. Hornbachs är ljusår bättre.
Nu finns ju den hos NetOnNet också så det är bara att åberopa prisgarantin.
 
Prisgaranti för 5:-?
 
Du får 12 % rabatt på det pris som konkurrenten har, dvs. 183 kronor billigare ungefär.
 
De har lite utförsäljning på Jula i Halmstad och vid 16 tiden idag stod det 2 st Tormek T3 för 2895-50%= 1447,50:-

Billigt!
 
verktygsgurun skrev:
De har lite utförsäljning på Jula i Halmstad och vid 16 tiden idag stod det 2 st Tormek T3 för 2895-50%= 1447,50:-

Billigt!
Orättvist!
 
Finns en ny modell som kommer nu, Tormek T4
 
verktygsgurun skrev:
De har lite utförsäljning på Jula i Halmstad och vid 16 tiden idag stod det 2 st Tormek T3 för 2895-50%= 1447,50:-

Billigt!
Förmodligen för sent för mig då jag inte kan åka dit förrän på onsdag kväll:(
 
sblixten skrev:
Förmodligen för sent för mig då jag inte kan åka dit förrän på onsdag kväll:(
Ring o lägg undan den...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.