Status
Tråden går ej att kommentera.
Badrums skrev:
Vet inte om jag ska tolka det där som ett hot. Otryggt känns det i alla fall. Och känner jag dig rätt efter denna mycket otrevliga forumupplevelse så stövlar du väl in mitt under vår köttbullsmiddag, roffar åt dig all köttfärs och börjar ropa efter recept på hur man lagar spenatsoppa av den!

Ska bli intressant att se vad du svarar på detta från dina andra konton, "Pandalus" och "MaxPax".

Behöver jag påminna om att Trolljägarna kommer tillbaka på TV3 i höst?
Inte ett hot utan en metafor, kanske dags att gå om dagis för dig om du inte kan skilja mellan hot och allvar?
 
Hursomhelst så kommer en uppdatering från parken om någon timme, nu försöker vi fokusera här tycker jag och går vidare från tråkigheterna med den krigstörstande Badrums.
 
Hade varit fint med en stor björk av betong. Eller latex. Eller varför inte en damm fylld med havregrynsgröt och plastfiskar som liksom flöt omkring med strömmen som man fick från ett 230v uttag gjort av bambu.

Fast det kanske känns konstlat
 
Enparks skrev:
Hursomhelst så kommer en uppdatering från parken om någon timme, nu försöker vi fokusera här tycker jag och går vidare från tråkigheterna med den krigstörstande Badrums.
Hur resonerar du nu med tanke på att det var Badrums som startade tråden?? Starta en egen tråd med tomtar som visar göken.
Men nånting får mig att tro, inte på tomtar men att du och Badrums är samma person. Möjligen kan det vara att "Badrums" skrev under sitt första inlägg med "Enparks"?

Badrums skrev:
Hallå!
Tänkte försöka fixa en enpark. Någon som har erfarenhet av det? Hur har ni gjort?
Tacksam för all hjälp!
MVH
Enparks
Gott om tomtar är det här iaf.
 
  • Gilla
Nyfniken
  • Laddar…
Har lugnat ner mig lite grann nu och är ledsen att jag brusade upp en smula. Har studerat dina planer och har följande förslag:

– Placera enarna enligt ett så kallat "omlottmönster". Detta för att ge en känsla av djup i parken. Se bild nedan.
– Placera vännerna mellan träden. Detta kommer att ge känslan av att de "kikar fram" i parken. Se bild nedan. (det gula är penistomten)
– Låta naturen sköta resten (y)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Lycka till med din enpark!
 
  • Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
Nu ser jag att stämningen är god igen. Nu börjar dagens arbete! Först ska den här stocken bort, sen ska jag läsa mer här och dina förslag Badrums. Skönt att vara vänner igen :p
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
haha oj oj här missar man grejer,,ja bumlingen med grottan verkar vara en bra grej.Har fullt upp just nu men inkommer med fler förslag senare

/Diana
 
M
Detta är tamejfaan den mest vrickade tråd jag deltagit i hittills...
 
  • Gilla
MONTREAL och 2 till
  • Laddar…
Finns det inte asbest i enar?
Och i trädgårdstroll? Där är den ju helt blottlagd :surprised:
 
  • Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
Svårt att förklara för frugan varför jag just suttit o asgarvat i baksätet...

Annars var min första tanke att enparks var en koppling på 1-fas. Likväl som jag högst seriöst tänkte att det med AMF:S olika fas-åtgärder skulle utbildas en jäkla massa elektriker...
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
olofh skrev:
...Likväl som jag högst seriöst tänkte att det med AMF:S olika fas-åtgärder skulle utbildas en jäkla massa elektriker...
Arbetsgivaren: Nå vad har du för meriter?
Arbetssökande: Jag har gått fas 3, men jag kan jobba med enfasinstallationer också :D
 
  • Gilla
MONTREAL
  • Laddar…
Skrattar så jag gråter! Sjukaste jag sett på länge:D
 
Nu är det utrensat och (nästan) bara enarna står kvar i enparken. Vad som ska planteras runt återstår. Har hämtat nya stockar som kapslar in det hela åt sidorna.

Sen har vi ett nytt inslag. Nämligen plankan -- Enparksplatån. Vad tycker ni ska stå på den? De två vännerna är tyvärr ute ur leken redan.


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vad tror ni om att lägga grus i parken? Först sand kanske sen grus. Och pelargonerna -- passar i EP eller ej?

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.