Status
Tråden går ej att kommentera.
Ser ut så här. Har börjat tömma den på allt utom enarna (och sedermera figurer). Är det klokt att BARA låta enarna stå kvar eller vad tror ni? Lämna lite gräsmatta?
 
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
här är mitt förslag,dom gröna stickorna är enar,gråa rundorna är stenar,och svamparna är dina figurer fast jag gjorde alla som svampar.Fint va



enpark.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mmmmagnus och 5 till
  • Laddar…
pandalus skrev:
här är mitt förslag,dom gröna stickorna är enar,gråa rundorna är stenar,och svamparna är dina figurer fast jag gjorde alla som svampar.Fint va



[bild]
Åh, skitbra förslag pandalus! Har inga fler enar just nu men återkommer när det fylls på. Har en idé för det hela, postar uppdatering imorgon. Har du några parker själv?
 
ja här e 1/3 del av min park,hur många enar tror du jag behöver?

parken.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
MONTREAL och 2 till
  • Laddar…
M
Jag har också ett förslag!:

Klar.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
torporoman och 6 till
  • Laddar…
tack för ett garv,penistomtarna frodas :wow:
 
ullberg
MaxPax skrev:
Jag har också ett förslag!:
Intressant förslag. Jag noterar även din nya avatar, kreativt! (även om jag nog blir lite skrämd av att du tycker den representerar dig)
 
  • Gilla
pandalus
  • Laddar…
pandalus skrev:
ja här e 1/3 del av min park,hur många enar tror du jag behöver?

[bild]
Om du har så mycket yta tycker jag att du ska satsa på en rejäl bumling istället för att odla. Tänk om du kunde (detta vet jag inte hur man gör) hacka upp den och ha en grotta där inne, det skulle vara urläckert på en sån där tomt tror jag. Men annars bara bumling.

pandalus.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
MaxPax skrev:
Jag har också ett förslag!:
Jättefin vänpark!
 
pandalus skrev:
tack för ett garv,penistomtarna frodas :wow:
Är det här något slags sjukt skämt? Den användare som kallar sig "Enparks" är INTE jag. Finns det en mod här som kan ta hand om nätbedragare?

Mitt ursprungliga inlägg innehöll felstavning och handlade om elparker, alltså dit alla sladdar och elkontakter i lägenheten samlas och göms på ett fiffigt sätt. Vet inte om det här är er definition av ett "sjukt skämt", men jag skrattar i alla fall inte.

Ni kan se i mina övriga inlägg att jag är en seriös användare. Den person som kallar sig Enparks är nyregistrerad och bör därför hanteras med skepsis. Förmodligen är det samma person som ligger bakom även kontot "Pandalus".

Inte har man fått mycket hjälp med sin elpark här. Några penistomtar eller "bumlingar" blir det inte tal om i alla fall, det kan jag säga med en gång.

Skaffa ett liv.
 
Badrums skrev:
Är det här något slags sjukt skämt? Den användare som kallar sig "Enparks" är INTE jag.
Ingen i tråden har påstått detta... lugna ner dig innan du börjar kasta anklagelser runtomkring dig på detta vis. Ska jag jämföra med något så vore det som att jag stövlade in hos dig runt middagstid och började gasta om att det var min köttfärs (om du åt köttbullar dvs) och började slita runt bland porslinen utan anledning. God ton annars vänligen avstå från kommentar!
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Menar du elskåp?
 
M
Ja, vissa har väl humor och anser att det förgyller vardagen att flabba lite, andra gillar att tjura. Jag tror knappast att någon läsare har trott att det varit fullt allvar här. Däremot har "Enparks" precis som du skriver försökt ge intryck att vara du och det tycker jag inte är ok. Beklagar om du känner dig åsidosatt eller överkörd, ingen har nog haft det som sin önskan här.

Hursomhelst, inte så svårt för dig "Badrums" att starta en ny tråd och stava rätt.
 
Enparks skrev:
Ingen i tråden har påstått detta... lugna ner dig innan du börjar kasta anklagelser runtomkring dig på detta vis. Ska jag jämföra med något så vore det som att jag stövlade in hos dig runt middagstid och började gasta om att det var min köttfärs (om du åt köttbullar dvs) och började slita runt bland porslinen utan anledning. God ton annars vänligen avstå från kommentar!
Vet inte om jag ska tolka det där som ett hot. Otryggt känns det i alla fall. Och känner jag dig rätt efter denna mycket otrevliga forumupplevelse så stövlar du väl in mitt under vår köttbullsmiddag, roffar åt dig all köttfärs och börjar ropa efter recept på hur man lagar spenatsoppa av den!

Ska bli intressant att se vad du svarar på detta från dina andra konton, "Pandalus" och "MaxPax".

Behöver jag påminna om att Trolljägarna kommer tillbaka på TV3 i höst?
 
MaxPax skrev:
Ja, vissa har väl humor och anser att det förgyller vardagen att flabba lite, andra gillar att tjura. Jag tror knappast att någon läsare har trott att det varit fullt allvar här. Däremot har "Enparks" precis som du skriver försökt ge intryck att vara du och det tycker jag inte är ok. Beklagar om du känner dig åsidosatt eller överkörd, ingen har nog haft det som sin önskan här.

Hursomhelst, inte så svårt för dig "Badrums" att starta en ny tråd och stava rätt.
Håller HELT med dig i detta, bra sammanfattat av det hela.

Vill också då för tydlighetens skull skriva att jag INTE vill göra anspråk på "Badrums" konto eller liknande. Tog chansen att diskutera enpark vilket är något jag bygger just nu. Håller än en gång med Max om att du kan starta en ny tråd för din elpark.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.