peternicklas
peternicklas skrev:
Ska kontakta honom i morgon. Det är ju trots allt semestertider även i Italien!
Har idag fått ny info om mjukvaruuppdatering.
Det är rätt info som tidigare skrevs av Jonas Hedberg, det har blivit stoppat.
Allt måste ske i rätt ordning samt gofkännas.
Programvaran ska läggas upp på hemsidan.
Inloggning för nedladdning måste skapas och den ska kopplas till ägare av Landroid.
Alla berörda parter( support, verkstäder mm.) ska informeras om hur man gör.
Allt ligger färdigt(kod och manual) och väntar på att det det andra ska bli klart.
De tror att det är löst inom några dagar eller upp till en vecka.
Skulle tro att info kommer om man är reggad på deras hemsida när det finns tillgängligt.
Återkommer.
 
Redigerat:
  • Gilla
A Haddock och 3 till
  • Laddar…
R
Vilken hemsida kommer de hamna på?
 
Låter mycket bra att det fortfarande är "på G" med att kunna uppdatera själv i framtiden!

Verkar vara en mycket populär klippare för övrigt! Clas Ohlson har sålt helt slut igen på senaste leveransen både online och i butiker. Väntar ny laddning i mitten av augusti först.
 
peternicklas
fester skrev:
Låter mycket bra att det fortfarande är "på G" med att kunna uppdatera själv i framtiden!

Verkar vara en mycket populär klippare för övrigt! Clas Ohlson har sålt helt slut igen på senaste leveransen både online och i butiker. Väntar ny laddning i mitten av augusti först.
Ja det är bra, blir även lite lättare för Worx att uppdatera koden då den är lätt att skicka till ägare av Landroid.
Vet inte vilken hemsida det kommer på men info kommer.

Det är väl 3:dje gången som Clas Ohlson säljer slut i år. (y)
 
B
peternicklas skrev:
Ja det är bra, blir även lite lättare för Worx att uppdatera koden då den är lätt att skicka till ägare av Landroid.
Vet inte vilken hemsida det kommer på men info kommer.

Det är väl 3:dje gången som Clas Ohlson säljer slut i år. (y)
Fick nedan svar av Clas... och jag som har en 20%-kupong som jag tänkte använda :thumbdown:

Tyvärr så måste jag meddela att vi inte får in några fler Worx Robotgräsklippare i lager för denna säsong.
Jag kan rekommendera Gardenas Robotgräsklippare som ett alternativ och hoppas att du hittar något som passar dig bra!
 
breakman skrev:
Fick nedan svar av Clas... och jag som har en 20%-kupong som jag tänkte använda :thumbdown:
Jem o Fix i Vänersborg 👍
 
peternicklas
breakman skrev:
Fick nedan svar av Clas... och jag som har en 20%-kupong som jag tänkte använda :thumbdown:
Tråkigt, men de har sålt så väldigt bra så fabriken kanske inte hinner med. Kan även vara så att de anser att säsongen är slut i augusti. Tittade på Prisjakt, den börjar att ta slut på fler ställe.
 
Nicke Nyfiken
Grannen har gått och sneglat på min Landroid i några månader och har nu insett att han absolut inte kan klara sig utan en robotgräsklippare längre ;)

Han har bestämt sig för en Robomow och nu undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av att köra sin Landroid M intill en Robomow?

Vi kommer bara att ha 1 meter mellan slingorna. Funkar det så är det bra, för jag vill helst slippa att övertala honom att köpa en Landroid M istället:D
 
peternicklas
Nicke Nyfiken skrev:
Grannen har gått och sneglat på min Landroid i några månader och har nu insett att han absolut inte kan klara sig utan en robotgräsklippare längre ;)

Han har bestämt sig för en Robomow och nu undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av att köra sin Landroid M intill en Robomow?

Vi kommer bara att ha 1 meter mellan slingorna. Funkar det så är det bra, för jag vill helst slippa att övertala honom att köpa en Landroid M istället:D
Kolla i tråden som finns här på Byggahus. det som kommer att störa dig är ljudnivån. Den hörs rätt så mycket, p.g.a. av 3 hela knivar.
 
  • Gilla
Henke2
  • Laddar…
B
Tollarn skrev:
Jem o Fix i Vänersborg 👍
Går det att skicka efter och samtidigt utnyttja prisgaranti?
 
breakman skrev:
Går det att skicka efter och samtidigt utnyttja prisgaranti?

Jem & Fix
Regementsgatan 21, 462 32 Vänersborg
046-285 28 15
Ring och kolla med dom, väldigt trevliga
 
Nicke Nyfiken skrev:
Grannen har gått och sneglat på min Landroid i några månader och har nu insett att han absolut inte kan klara sig utan en robotgräsklippare längre ;)

Han har bestämt sig för en Robomow och nu undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av att köra sin Landroid M intill en Robomow?

Vi kommer bara att ha 1 meter mellan slingorna. Funkar det så är det bra, för jag vill helst slippa att övertala honom att köpa en Landroid M istället:D

Tänk på din egen hälsa beträffande ljudnivån... jag hade inte velat bo granne med det där.

https://www.youtube.com/watch?v=Sw7HCdoCRTk
 
Henke2 skrev:
Tänk på din egen hälsa beträffande ljudnivån... jag hade inte velat bo granne med det där.

[länk]
Är ju ganska stor skillnad mot dagens generations robomow......
 
breakman skrev:
Går det att skicka efter och samtidigt utnyttja prisgaranti?
Verkar vara slut på J&F också, står inget på hemsidan om M, bara om L.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.