Mitt forumnamn är inte så spännande, utan en förkortning av orten jag bor i (och ska bygga i). En del kan säkert gissa vilken ort.

Den verkligt spännande frågan är dock omvänd!

Bakom vilket forumnamn gömmer sig egentligen Göran Persson? Han ska ju bygga så jag ser det som självklart att han registrerat sig här och hänger med i diskussionerna, men jag har inte klurat ut vad hans forumnamn är än ;)
 
Ksund skrev:
Bakom vilket forumnamn gömmer sig egentligen Göran Persson?
::) Explorer? ??? :-/ :-X ;D
 
HSB
 
Här är några exempel på GP:s ev. namn:

- "Nivea" - fet och dryg
- Blod-igeln
- Ryggvändaren
- Godsherren

;)
 
Vandraren? :D
 
Nickenorpan låter gulligt och det gillar jag!
 
galento
Galento är ett gammalt "öknamn" från den tiden då det var vilda fester i raggarbilsvängen och på mc-kalas.Tiden för såna fester är förbi,men både gumman och jag har kvar våra intressen för US motorcyklar och bilar. :D
 
Dark_Helmet är ju idolen från filmen Space Balls. Jag tyckte inte jag var tillräckligt cool för att göra anspråk på namnet Darth Vader...
 
Amicus = Vän på latin 8)
 
Stig-Rune för det var "arbetsnamnet" på bebisen när den låg i magen. Vi visste inte att det skulle bli en påg men chansade. Namnet kommer från våra pappor, min pappa- Rune och min sambos pappa - Stig-Erik. Vände lite så blev det Stig-Rune ;D ;D
 
ikeahantverkaren....för att mitt jobb är att bygga upp interiörerna på ikea
 
Insane, har kallat mig det på diverse forum, onlinechattar & onlinespel i säkerligern 8-10 år nu. Det kommer från att jag faktiskt är lite "galen", enl. min sambo i alla fall ;)
 
Tänkte på en mula lastad med massa saker när jag funderade på hus.
Mycket att göra & det tar aldrig slut...usch...men kul e det!
 
Calle Anka skrev:
Här är några exempel på GP:s ev. namn:<br><br>- "Nivea" - fet och dryg<br>- Blod-igeln<br>- Ryggvändaren<br>- Godsherren<br><br> ;)


Det måste vara Nivea, ;D men det måste nog vara dom andra namnen oxå...
 
:cool:Blev helt såld på på amerikanska fotboll´s laget Miami Dolphins när jag var över ett par gånger i början på Nittio-talet. ;D
Därav mitt nickname ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.